بریده‌های کتاب جنگل بارانی
کتاب جنگل بارانی اثر ویکتور هوآنگ

کتاب جنگل بارانی

۳٫۸
(۴)
هرچه سریع‌تر به عناصر کلیدی تشکیل‌دهنده نوآوری یعنی استعداد، ایده و سرمایه اجازه گردش آزاد در سراسر سیستم‌های انسانی داده شود، بازده آن‌ها بیشتر می‌شود.
Aminreza Seydabadi
کارآفرینی موفق به شکلی حیاتی به تعاملات انسانی وابسته است. کارآفرینی یک تک‌گویی نیست. پل گراهام، موسس مرکز رشد وای کامبینیتر، به کارآفرینان توصیه می‌کند که به عنوان یکی از اولین قدم‌های حیاتی خود، یک هم‌بنیان‌گذار پیدا کنند.
Hasan Movahed
در شرایطی که اقتصاددانان نئوکلاسیک بر این باورند که خروجی اقتصاد کلان از طریق ورودی‌هایی نظیر کارگر، زمین، سرمایه و به باور برخی فناوری تعیین می‌شود، این نظریه در توصیف رفتار واقعی زیست‌بوم‌های نوآوری ناتوان است. برای توضیح تفاوت میان سیستم‌های با بهره‌وری بسیار بالا مانند دره سیلیکون با سایر مکان‌ها در دنیا، باید گفت مسئله مهم نه اجزای تشکیل‌دهنده تولید اقتصادی بلکه دستورالعمل یا نحوه ترکیب این اجزا با یکدیگر است. هرچه سریع‌تر به عناصر کلیدی تشکیل‌دهنده نوآوری یعنی استعداد، ایده و سرمایه اجازه گردش آزاد در سراسر سیستم‌های انسانی داده شود، بازده آن‌ها بیشتر می‌شود.
علیرضا
آن‌ها معمولاً نه به‌خاطر پاداش سریع ریسک‌شان، بلکه وقتی پیش‌قدم می‌شوند که از باختن موقعیت بزرگ بعدی هراس داشته باشند. سرمایه‌گذاریِ زودتر در قرارداد، باید با احتمال بالقوهِ قدرتمندی از پرداختی بسیار بالاتر در پایان کار به تعادل برسد. در غیر این صورت عملاً ارزش خطر کردن را ندارد
کاربر ۱۴۸۳۴۷۵
داشتن فناوری عالی به‌تنهایی ضامن ایجاد یک کسب‌وکار عالی نیست. این درسی است که هزاران بار هرروزه در سراسر دنیا داده می‌شود.
Hasan Movahed

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۹۸ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۹۸ صفحه

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد