بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب) اثر هنریت آن کلاوسر

بریده‌هایی از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب)

۳٫۷
(۳۸)
چیزی به نام شکست وجود ندارد یعنی اگر به چیزی که خواستیم نرسیدیم، صبور باشید و به جای ناامیدی فکر کنید که باید راه‌های دیگر را امتحان کنید.
خورشیدِ تاریک"
«وقتی به خاطر چیزهایی که داری شکر خداوند را به جا نمی‌آوری، چرا خداوند باید چیزهای بیشتری به تو بدهد؟».
خورشیدِ تاریک"
شما باید به چیزی فراتر از نتیجه فکر کنید، یعنی به نتیجهٔ نتیجه! باید بدانید که هدفی که می‌خواهید چه فایده‌ای برای شما دارد و وقتی به آن رسیدید چه چیزی به دست خواهید آورد.
h.s.y
وقتی شما قبل از اینکه دعاهایتان برآورده شود، از خداوند سپاسگزاری می‌کنید، یکی از زیباترین شکل‌های دعا کردن را به جا آورده‌اید.
سارا شاه
«خدا از قلم‌ات بشنود».
h.s.y
پدر من درس بسیار خوبی به من داد، او می‌گفت: «هر هدفی داری بدان، حواست به دونات باشد، نه سوراخ وسط آن.» یعنی آن چیزی که هست را ببین، نه آن چیزی که نیست.
h.s.y
«هیچ شکستی وجود ندارد، فقط گاهی دیرتر به مقصد می‌رسیم.»
خورشیدِ تاریک"
فروپاشی به معنای نابودی نیست، بلکه به معنای درست شدن است. ۱۰ دقیقه آخری که مانده تا مادری فرزند خود را به دنیا آورد، سخت‌ترین شرایط برای اوست، اما دقیقا بعد از به دنیا آمدن فرزند لحظات شیرین فرا می‌رسند. زندگی همین است. هر کجا که فکر کردید شرایط سخت است،
خورشیدِ تاریک"
دعا فقط درخواست کردن نیست، وقتی ما بتوانیم سپاسگزار باشیم، این کار بخشی از فرآیند دعا کردن است. از خداوند به خاطر هر چیزی که به شما داده و نداده سپاسگزاری کنید و چیزی را از قلم نیاندازید.
سارا شاه
وقتی شما بتوانید به سمت انجام کارهای غیرممکن بروید می‌توانید آن‌ها را برای خود آسان کنید. از اینکه در شروع برخی از کارها شکست می‌خورید، هراس نداشته باشید، به سمتش بروید و انجامش دهید، آنگاه خواهید دید که آنقدرها هم سخت نبوده است.
سارا شاه

حجم

۵۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۵۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد