بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین (خلاصه کتاب) | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین (خلاصه کتاب) اثر فلورانس اسکاول شین

بریده‌هایی از کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین (خلاصه کتاب)

۳٫۷
(۱۴۹)
کلام همان عصایی است که معجزه می‌کند
Mohadese Gmz
بیان کامل نفس یعنی هر فرد، جایی است که فقط او می‌تواند آن را پُر کند و کاری هست که فقط او باید انجام دهد و این سرنوشت اوست.
فاطمه میرالماسی
تنها قاضی شما، کلامتان است. عیسی مسیح می‌گوید که «اکنون به شما می‌گویم که هر کلام بیهوده‌ای که به مردم بگویید باید در روز حسابرسی حساب آن را پس دهید. زیرا براساس کلام خودتان درباره شما قضاوت می‌شود و از همین کلام خودتان است که بر شما حکم می‌شود.»
کاربر ۲۹۲۷۶۵۵
تکذیب‌ها و تاکیدها تمام خیر و خوشی‌هایی که باید در زندگی انسان تحقق یابد، از قبل انجام شده و به محض اینکه انسان آن را بشناسد یا کلام لازم را به زبان آورد، دیده می‌شود. پس انسان باید مراقب باشد تا فقط به خواست الهی رفتار کند، زیرا انسان اغلب با کلمات نامناسب، خود را به شکست یا بداقبالی می‌رساند. اگر خواست انسان خانه، دوست، شغل یا هر چیز دیگری باشد، فقط خواست را باید بطلبد. مثلا بگوید: ای روح لایتناهی راه را برای خانه دربست، دوست درست، یا شغل صحیح من بگشا و خدا را شکر می‌کنم که هم اکنون خواسته‌ام را در پناه لطف خداوند به دست آورده‌ام.
کاربر ۲۹۲۷۶۵۵
وقتی به خدا عشق داشته باشیم دیگری ترسی وجود نخواهد داشت، بلکه همه چیز محبت کامل می‌شود و ترس را از بین می‌رود زیرا ترس عذاب دارد و کسی که محبت کامل ندارد، درگیر آن است.
کاربر ۲۹۲۷۶۵۵
عشق عشق باعث می‌شود تا انسان روی این زمین پای گذارد. وقتی عشق واقعی باشد، انسان از خود فارغ شده و هیچ ترسی را در خود راه نمی‌دهد. عشق تجلی خداست و نیرومندترین قدرت جاذبه موجود در دنیا، عشق پاک است.
کاربر ۲۹۲۷۶۵۵
کارما، در زبان سانسکریت یعنی بازگشت. هر چه که شما بکارید، همان را درو می‌کنید.
هانیه مدنی
«ای روح نامتناهی، راه را برای طرح الهی زندگیم باز کن تا نبوغ درونم آشکار شود و آن طرح الهی را با چشم خود ببینم.»
سارا شاه

حجم

۵۸٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۵۸٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۶
۷
صفحه بعد