بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند | طاقچه
کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند اثر دکستر ییگر

بریده‌هایی از کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند

نویسنده:دکستر ییگر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأی
۴٫۵
(۲)
«همه چیز پول نیست، اما مسلماً پول کمک زیادی می‌کند.»
میم‌ بانو
شخصی که می‌گوید: «من نمی‌تونم انجامش بدم» قبل از اینکه کار را شروع کند، شکست خورده است. قوی باش، شجاع باش، و انجامش بده.
میم‌ بانو
زبان عاملی است که باعث می‌شود شک، ترس، و ناامیدی در زندگی بسیاری از رؤیاپردازها وارد شود. خیلی از اوقات، کسانی که اطراف ما هستند ــ دوستان، خانواده، همسایه‌ها ــ رؤیاهای ما را نابود می‌کنند. و بدون اینکه متوجه باشند، شانس موفقیت ما را کاهش می‌دهند. فردی که نمی‌تواند زبانش را کنترل کند هیچ هدف سازنده‌ای ندارد. زندگی او نمونهٔ بارز بدبختی است و او همواره برای شکار اهداف و رؤیاهای دیگران کمین می‌کند. متأسفانه، بسیاری از افراد اجازه می‌دهند تا این اشخاص نگون‌بخت با سخنان تند خود رؤیاهای خدادای آنها را بدزدند.
میم‌ بانو
برای ارزیابی خود وقت بگذارید. جنبه‌هایی از زندگی‌تان را که نیاز به بهبود دارند بررسی نمایید. اگر چیزی شما را اذیت می‌کند، فکری به حالش بکنید. اگر اضافه‌وزن دارید و این شما را اذیت می‌کند، رژیم بگیرید و وزن خود را کاهش دهید. اگر موی سرتان در حال ریزش است و این شما را خجالت‌زده می‌کند، به فکر درمان آن یا خرید یک کلاه‌گیس باشید. و یادتان باشد که اگر از تیپ و چهرهٔ خود رضایت دارید، اجازه ندهید دیگران شما را به خاطر آن آزار دهند. اگر موضوعی شما را اذیت نمی‌کند، پس قطعاً نباید به دیگران هم اجازه بدهید که شما را با آن اذیت کنند. شما باید برای خودتان زندگی کنید، نه برای دیگران.
میم‌ بانو
غر زدن را می‌توان جزو بیماریهای لاعلاج قلمداد کرد. این بیماری ارزش و احترامی را که فرد برای خود قائل است نابود می‌کند و احتمال موفقیتش را به صفر می‌رساند. غرغروها موفق نمی‌شوند، آنها فقط وجود دارند.
میم‌ بانو
جامعهٔ ما معتقد است که تحصیل در دانشگاه موجب افزایش درآمد می‌شود. به خاطر حرف و باور جامعه به دانشگاه نروید؛ به این دلیل به آنجا بروید که بخشی از برنامهٔ مشخص و تعریف‌شدهٔ شماست. ما قرار نیست به رُبات‌هایی اجتماعی تبدیل شویم. همچنین نمی‌توانیم با خودمان صادق نباشیم، زیرا هزینهٔ بسیار بالایی برای ما خواهد داشت. خیلی مهم است که علایق و ظرفیت‌های خود را دقیقاً مشخص و از همانجا کار را آغاز کنید. با برنامه‌ریزی واقع‌بینانه در کوتاه‌مدت اهداف بلندمدت ما به واقعیت تبدیل خواهند شد.
میم‌ بانو
«رؤیاها باعث رشد ما به سوی تعالی می‌شوند. تمام انسان‌های بزرگ افرادی رؤیاپرداز هستند. آنها در مِه یک روز بهاری یا در سرخی آتش یک شب زمستانی نکات خاصی را می‌بینند. بعضی از ما مجوز مرگ این رؤیاها را صادر می‌کنیم و بعضی دیگر نیز هستند که از رؤیاهای خود مراقبت کرده و آنها را پرورش می‌دهند. آنها در تمام ناملایمی‌های روزگار از رؤیاهایشان محافظت می‌کنند تا زمانی که این رؤیاها به روشنی و نور می‌رسند؛ این نور از آنِ کسانی است که با تمام وجود به محقق شدن رؤیاهای خود ایمان دارند.»
میم‌ بانو
زندگی ما با رؤیاها شکل می‌گیرند. آنچه که امروز هستیم، نتیجهٔ رؤیاهایی است که به حقیقت پیوسته. هر ساختمان و بنایی که می‌بینید، از تصورات و رؤیاها ریشه گرفته‌اند. تمام مراکز خرید و مغازه‌های موجود در آن و تمام خودروها در ابتدا جزو تصورات و رؤیاهای یک فرد بوده‌اند. پس رؤیاپردازی می‌تواند بسیار مفید باشد.
میم‌ بانو

حجم

۴۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۴۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد