بریده‌های کتاب مربی تریلیون دلاری
«چه چیزی شب‌ها بیدار نگهتان می‌دارد؟»
کاربر ۱۶۶۳۹۵۳
به او یادآوری کرده که «تِر نزنی!»
گنگ خواب دیده
همان‌طور که بیل دربارهٔ جدایی یکی از مدیران به بن هوروویتز گفته بود: «بن، تو نمی‌توانی بگذاری که او شغلش را حفظ کند، اما قطعاً می‌توانی احترامش را حفظ کنی.»
mohammad
مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۴ نشان می‌دهد که متزلزل‌ترین مدیران، آن‌هایی هستند که از پیشنهادهای دیگران (یا همان مربی‌گری آن‌ها) می‌ترسند و حس تهدید به آن‌ها دست می‌دهد. درحالی‌که کاملاً معکوس است و پذیرش یک مربی در نزد عموم، می‌تواند نشانه‌ای از اعتمادبه‌نفس فرد باشد
کاربر ۱۴۶۰۸۰۹
«بیل، دلمان برای رهبری، دیدگاه، بینش، دوستی و روحیهٔ تو تنگ می‌شود ... تو به ما یاد دادی که چطور روی پای خودمان بایستیم. تو تا لحظهٔ آخر ما را ساختی. و اگرچه دیگر مربی تیم ما نیستی، اما می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم تا کماکان به ما افتخار کنی.»
mohammad
اعتماد یک مفهوم چندوجهی است، بنابراین منظورمان از به کار بردن این واژه چیست؟ یک مقالهٔ دانشگاهی، اعتماد را به‌عنوان «تمایل به پذیرش آسیب‌پذیری که بر انتظارات مثبتی که از رفتار سایر افراد وجود دارد، بنا نهاده شده است» تعریف می‌کند. شاید این تعریف خیلی دهان‌پرکن و دانشگاهی باشد، اما عنصر اساسی اعتماد را شامل می‌شود که همان حس امنیت لازم برای ریسک‌پذیری است.
esrafil aslani
فرد باهوش و خلاق کسی است که بتواند مهارت فنی فراوان را با آگاهی از کسب‌وکار و استعداد خلاقانه پیوند بزند.
کاربر ۱۴۶۰۸۰۹
مدیران از طریق پشتیبانی، احترام و اعتماد خود چنین محیطی را می‌سازند.
کاربر ۱۶۶۳۹۵۳
«اگر یک مدیر بزرگ هستید، افرادتان شما را تبدیل به یک رهبر خواهند کرد. آنها شما را رهبر می‌کنند، نه خودتان!»
کاربر ۱۶۶۳۹۵۳
بلکه باید مطمئن شوید به بودن در کنار شما و حضور در آن اتاق، افتخار می‌کنند و قدرشان دانسته می‌شود. گوش کنید؛ توجه کنید؛ این کاری است که مدیران بزرگ انجام می‌دهند.»
کاربر ۱۶۶۳۹۵۳

حجم

۲۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۲۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد