بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خاص‌تر شدن برای خدا؛ تلاشی در فهم سوره‌ی مبارکه‌ی معارج | طاقچه
کتاب خاص‌تر شدن برای خدا؛ تلاشی در فهم سوره‌ی مبارکه‌ی معارج اثر احمدرضا اخوت

بریده‌هایی از کتاب خاص‌تر شدن برای خدا؛ تلاشی در فهم سوره‌ی مبارکه‌ی معارج

۴٫۹
(۷)
مراقبت از بد شروع کردن‌ها همه چیز از اول خوب یا بد می شود ...
Dexter
هر کسی بخواهد به اوج انسانیت دست یابد چاره‌ای جز قرار گرفتن در صف نمازگزارن ندارد. قرار گرفتن در این صف فرد را در مسابقه‌ای دائمی برای خاص‌تر شدن، خواستنی‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن به خدا قرار می‌دهد.
s.latifi
خدایا پستی دنیا و ناپایداری روزگار را همیشه در نظرم جلوه‌گر ساز تا فریب زرق وبرق عالم خاکی مرا از یاد تو دور نکند.
ابوالفضل سالاری
نگاه به آخرت انسان را بزرگ می‌کند، زیرا در این نگاه فرد به دنبال انجام کاری است که پاداش آن صرفا در دنیا نیست و پاداشی جاودان دارد.
Alireza
خدای ذی المعارج خدایی است که فتح بالاترین قله‌های معنوی را پله پله برای ما آسان و قابل دستیابی کرده است، به شرط اینکه بسم الله بگویی و آن را بعید ندانی و خودت را در مسیر بیندازی، دستت را بگذاری توی دست رسولش و صبر داشته باشی تا کم نیاوری.
Alireza
چه چیز را باید اصلاح کرد تا راست قامت شد... ایستادن در پیشگاه خدا آن هم با افتخار و با اطاعتی کامل، در صورتی اتفاق می‌افتد که فرد خود را از حرص و طمع به دنیا و منافع آن حفظ کند. اگر چنین نکند با هر محرومیتی به بی‌تابی رو می‌آورد و با هر دریافت خیری خود را حریص نشان می‌دهد و بخل را پیشه خود می‌کند.
ایمان محمود شمس آبادی
برای اینکه بتوانیم از صفت هلوع بودن در خودمان مطلع بشویم لازم است این صفت را به خوبی بشناسیم. یکی از مواقفی که این صفت را می‌شود شناخت مشاهده رفتارهای کودکان است. بچه‌ها خیلی زود به نهایت و انتهای ظرفیتشان می‌رسند و بی‌تابی می‌کنند. فقط کافی است اسباب‌بازی آنها را از دستشان بگیری، ممکن است از شدت ضجه و گریه، نفسشان بند بیاید و صورتشان سیاه بشود. این شدت از ناراحتی و احساس از دست دادن برای یک انسان بالغ، شاید وقتی به وجود بیاید که یک عزیزی را از دست داده باشد. بچه‌ها به همین نسبت زود هم راضی و خوشحال می‌شوند.
ایمان محمود شمس آبادی

حجم

۷۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۷۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد