بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب داستان شیاطین | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب داستان شیاطین اثر اکرم علوی سرشکی

بریده‌هایی از کتاب داستان شیاطین

امتیاز:
۳.۸از ۳۲ رأی
۳٫۸
(۳۲)
بخاطر همین است که می‌گویند خدا از مادر به انسان‌ها مهربانتر است. چون مادرها خیلی ازکارها را دوست دارند برای فرزندانشان انجام دهند امّا قدرت و امکاناتش را ندارند. خداوند براحتی هرچه را بخواهد انجام می‌دهد.
"Shfar"
خدا با همهٔ انسان‌هاست جدا از ما نیست. ماییم که با خدا نیستیم.
☽︎`𝓶𝓲𝓶
امام صادق (ع) ۴۰۰۰ شاگرد در رشته‌های مختلف تربیت کرد. که ۱۳۰۰ کتاب در مورد مکانیک؛ فیزیک؛ شیمی و کتب مختلف نوشته‌اند. ۵۰۰ کتاب فلسفه در کتابخانه ملی فرانسه و در موزه لندن است. جابربن‌حیان یکی از شاگردان اوست که در غرب شناخته شده است ولی شرق او را نمی‌شناسد. محمدرشاد از دانشمندان غربی نقل می‌کند کتاب‌هایی از جابر سیصد سال قبل در اروپا چندین دفعه تجدید چاپ شده است.
mahdi
چرا مدام تو ذهن مردم جهان سوم القا می‌کنند شما "نمی‌توانید"!! درحالیکه مغزهای جهان سوم، کشورهای جهان اول را پیشرفته کرده‌اند.!
ziba
خواهش می‌کنم زندگی و امید را از بچه هایمان نگیرید؟ فرزندانمان در چنین محیط سرد و مضطربی جسم و روحشان می‌میرد. آیا این تجاوز به حقوق ما نیست؟ زیباییت را برای همسرت ببر بگذار ما هم زندگی خوبی داشته باشیم، ما را از این فشار روحی نجات بده. دختر زیبا: با شنیدن این حرف ها و گریه های زن با ناراحتی و لرزان پرسید: یعنی ما زندگی شماها را به هم زدیم حتی فرزندانتان هم از دست ما آسوده نبودند. دورادور به روح و روان آن‌ها هم آسیب رساندیم. من را بگو که فکر می‌کردم ما فقط با هم رفیق و دوستیم. نمی‌دانستم تا این عمق در زندگی شماها نفوذ کرده‌ایم که دیگر نفس کشیدن هم برایتان سخت شده است. ما را ببخشید خودِ من هم قربانی
🎈Ana🎈
کسی که خداوند می‌فرماید: من زمین و آسمان را بخاطر پنج نور مقدس آفریده‌ام
mahdi
دوراز حتی تصوراست که میلیون‌ها انسان به عشق شخص واحدی سر از پا نشناسند. درقلب و عمل و زبانشان فقط لبیک یا حسین دیده شود. یقینا ابهتش آنقدر هست: که جهان را بلرزاند. و رسانه‌های دشمن ترس از نشان دادن این عشق داشته باشند. عشقی که تودقلب میلیون‌ها اینطوری رخنه کند. تو ذره ذره وجودشان نفوذ کند. ازمنبع لامتناهی سرچشمه می‌گیرد. برای همین عشق به حسین (ع) یک عشق الهی است. "این عشق الهی‌ست حق لایتناهی‌ست این شور خدایی‌ست"
mahdi
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست. این چه شمعی است که جان‌ها همه پروانه اوست.
mahdi
اینجا همه مشغولند؛ مشغول عشقبازی، عشق به خدا، عشق به حسین، عشق به ائمه اطهار؛ عشق به همه خوبان!!! اصلاً کسی درعالم خودش نیست. چنان در عشق حسین مدهوش هستند که: خستگی، درد، بی‌خوابی را متوجه نمی‌شوند. حرفی از نژاد عرب، فارس، سیاه، سفید، کوتاه، بلند، فقیر، ثروتمند نیست. یا دارند وسایل پذیرایی از عشاق حسین (ع) رو فراهم می‌کنند. یا مثل من عشقش را با پیاده‌روی و تاول پایش به حسین ابن علی نشان می‌دهند.
mahdi
گفت: همه زندگیم را مدیون حسینم هرچه دارم از اوست. با خودم گفتم: ای خدا این چه عشقیست که درسینه‌ها گذاشتی؟ این‌ها چه کسانی هستند ازکدام گروه بندگانند که اینطوری به عشق حسینت مهمان‌نوازی می‌کنند حتی با دست خالی آماده بهترین پذیرایی از زوارند. در خانه‌ها؛ اتاق‌ها؛ پذیرایی‌ها؛ حمام و توالت و... برروی تمامی زوارحسین (ع) باز گذاشته‌اند. سر و پا و جان و مال نمی‌شناسند. هرچه دارند را با زوار حسین به شراکت می‌گذارند صبحانه؛ ناهار؛ شام و... . ازشب تا صبح فقط ماشین لباسشویی‌هایشان لباس زوار حسین را می‌شوید و تمیز می‌کند با وجود کمبود آب برای حمام‌هایشان صف کشیده شده است. هرکسی به هر طریقی می‌خواهد عشقش را به حسین (ع) ابرازکند.
mahdi

حجم

۱۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

حجم

۱۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

قیمت:
رایگان