بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید | طاقچه
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ابوذر کرمی

بریده‌هایی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده:ناپلئون هیل
انتشارات:انتشارات جامی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۳۷ رأی
۳٫۵
(۳۷)
کسانی که سريع و قاطع تصميم می‌گيرند، می‌دانند چه می‌خواهند و معمولاً آن را به دست می‌آورند.
Mohsen7080
تنها «شانسی» که فرد می‌تواند به آن تکيه کند «شانس» خود ساخته است. اين شانس‌ها از طريق به کار گرفتن پشتکار حاصل می‌شوند. نقطه‌ی شروع، معين و مشخص‌بودن هدف است.
Mohsen7080
اکثريت کسانی که از اندوختن پول کافی برای رفع نيازهای‌شان باز می‌مانند عموماً به راحتی تحت تأثير «نظرات» ديگران قرار می‌گيرند. آن‌ها به روزنامه‌ها و همسايگان «شايعه ساز» اجازه می‌دهند برای‌شان فکر کنند. نظرات، ارزان‌ترين کالاهای روی زمين هستند. هر کسی، انبوهی از نظرات دارد که دوست دارد بر سر هر کسی که آن را می‌پذيرد بريزد. اگر شما وقتی تصميم می‌گيريد و تحت تأثير «نظرات» قرار می‌گيريد، در هيچ کاری مخصوصاً در تبديل ميل و خواسته‌ی خودتان به پول موفق نخواهيد شد.
Mohsen7080
تحليل دقيقی از بيست‌وپنج هزار مرد و زنی که شکست را تجربه کرده بودند اين واقعيت را نشان داد که تصميم نگرفتن از اولين علل سی گانه‌ی شکست است. اين صرفاً بيان يک تئوری نيست؛ بلکه يک واقعيت است. تعلل که حالت عکس تصميم است دشمن شايعی است که عملاً هر فردی بايد بر آن غلبه کند.
Mohsen7080
ايمان من آنقدر قوی است که می‌توانم اين پول را جلوی چشم‌هايم ببينيم با دست‌هايم می‌توانم آن را لمس کنم. اين پول منتظر است به من منتقل شود و به همان نسبتی که خدمت ارائه می‌دهم پول دريافت خواهم کرد. منتظر برنامه‌ای هستم که اين پول را با آن به دست آورم و وقتی اين پول به دست آيد آن برنامه را دنبال خواهم کرد.»
Silence
ترديد و تصميم نگرفتن عادتی است که معمولاً در جوانی شروع می‌شود. وقتی جوان وارد مدرسه، دبيرستان، و حتی دانشگاه می‌شود اين عادت که همان نامشخص بودن هدف است دائمی می‌شود.
Mohsen7080
اگر فکر می‌کنيد خواهيد باخت، خواهيد باخت چون دنيا به ما آموخته است موفقيت با اراده شروع می‌شود چيزی نيست جز يک حالت ذهنی اگر فکر می‌کنيد از ديگران عقب می‌مانيد، پس می‌مانيد بايد بالا فکر کنيد تا بالا برويد.
Matin
اگر کسی که با همان روحيه‌ای که آدامز خواستار آزادی مستعمره‌ها بود خواستار ثروت باشد قطعاً ثروت‌مند خواهد شد.
Mohsen7080
انسان آنقدر منتظر فرصت می‌شود تا اينکه شانس موفقيت خود را از دست می‌دهد. بسياری از ما به اين خاطر در زندگی شکست می‌خوريم که منتظر «زمان مناسب» می‌شويم تا کار ارزشمندی را شروع کنيم. منتظر نشويد. هيچ وقت «زمان مناسب» فرا نخواهيد رسيد. از هر جايی که هستيد شروع کنيد و هر وسيله‌ای که در دست داريد را به کار گيريد، همچنان که پيش می‌رويد، وسايل بهتر پيدا خواهند شد.
fatemeh ghanbari
خداوند از کسی طرفداری می‌کند که دقيقاً می‌داند چه می‌خواهد و عزم خود را نيز جزم کرده تا به آن برسد.
fatemeh ghanbari

حجم

۲۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد