بریده‌های کتاب مهارت‌های خیرگزینی
کتاب مهارت‌های خیرگزینی اثر احمدرضا اخوت

کتاب مهارت‌های خیرگزینی

۴٫۴
(۲۴)
قال علی علیه‌السلام إِنَّ رَأیَک لَا یَتَّسِعُ لِکلِّ شَیْ‌ءٍ فَفَرِّغْهُ لِلْمُهِم. بدرستی که اندیشه تو گنجایش ندارد از برای هر چیز، پس فارغ گردان آن را از برای آنچه مهمّ
Zeina🌸💕
محبت به مسجد و نماز موجب مصونیت فرد از آسیب‌های اجتماعی و القاهای منفی است و هر قدر این محبت بیشتر شود این مصونیت بیشتر می‌شود
Zeina🌸💕
مشاهده مکرر و طولانی مدت انواع کارتون‌ها، بازی با انواع ابزارهای جدید دیجیتالی و تکرار شونده به عنوان یکی از اولین تفریحات آسیب‌زای کودکان محسوب می‌شود، چون کمترین اثر آن، مختل کردن قوه تفکر و تعقل و تبدیل شدن به موجودی اثرپذیر و منفعل خواهد بود.
mm.r mmm
نگاه یک بعدی تنها یک واکنش در مقابل هر موضوع را می‌شناسد و آن خشم و عصبانیتی است که تعطیلی عقل را در پی دارد.
mm.r mmm
روش مناسبی که می‌توان از حدیثی از امام علی علیه السلام در مقابله با رفتارهای ناشایست آموخت، این است که ایشان فرموده‌اند: «رفتار شخص خاطی را با تشویق کسی که درست عمل می‌کند، اصلاح کن» به این ترتیب جایگزینی بدی‌ها با تقویت خوبی‌ها صورت می‌گیرد، نه ذکر کردن بدی‌ها و اصرار و تمرکز بر آنها.
کاربر ۳۱۸۰۲۹۹
قال علی علیه‌السلام إِنَّ لِلَّهِ فِی کلِّ نِعْمَةٍ حَقّاً مِنَ الشُّکرِ فَمَنْ أَدَّاهُ زَادَهُ مِنْهَا وَ مَنْ قَصَّرَ عَنْهُ خَاطَرَ بِزَوَالِ نِعْمَتِه. همانا خداوند در هر نعمتی حقی از شکر قرار داده است که اگر کسی آن را ادا کند آن نعمت را زیاد کرده و اگر در رابطه با آن کوتاهی کند آن نعمت را در معرض نابودی قرار می‌دهد.
کاربر ۲۴۷۴۸۷۵

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد