بریده‌های کتاب ترس؛ ترامپ در کاخ سفید
کتاب ترس؛ ترامپ در کاخ سفید اثر باب وودوارد

کتاب ترس؛ ترامپ در کاخ سفید

ترامپ به آن‌ها یادآوری کرد: «من تاجر هستم. نه یک سیاستمدار باتجربه که به‌تدریج در پلکان سیاست ترقی می‌کند.»
کامکار
جارد کوشنر، داماد ترامپ صحبت‌های ترامپ را جدی گرفت. جارد ۳۶ ساله از مشاوران ارشد کاخ سفید و بسیار جاه‌طلب است. او از سال ۲۰۰۹ با ایوانکا دختر ترامپ ازدواج کرده است. چون او نزدیک‌تر از همه به ترامپ می‌نشست؛ از گفته‌های ترامپ یادداشت برمی‌داشت و به‌دقت آن‌ها را ثبت می‌کرد.
کامکار
وقتی معلوم شد که بن‌سلمان به آن‌ها نزدیک شده‌است کوشنر او را به کاخ سفید دعوت کرد و بن سلمان، چهاردهم مارس در ضیافت نهار ترامپ شرکت کرد. پنس، پریبوس، بنن، مک مستر و کوشنر هم حضور داشتند. این کار ناقض پروتکل‌های وزارت خارجه و سیا بود. قرار نبود برای یک معاون ولیعهد که سمت متوسطی در دولت عربستان داشت ضیافت نهار برگزار شود.
م فتوحی
در یک جلسهٔ رسمی، مخالفان پیمان «کوروس» دلایل مخالفت خود را عنوان کردند. تا به امروز آمریکا هرگز از یک پیمان تجارت آزاد کناره‌گیری نکرده بود.
کامکار
«قدرت واقعی – من حتی نمی‌خواهم از این کلمه استفاده کنم – در ترس است.» دونالد جی ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری در مصاحبه با باب وودوارد و رابرت کاستا در ۳۱ مارس ۲۰۱۶. هتل بین‌المللی ترامپ، واشنگتن دی سی.
Alphaman
«ترس» مطالبی تکان‌دهنده از مشروح مذاکرات بین وکلای ترامپ و رابرت مولر، بازرس ویژهٔ تحقیقات دربارهٔ روسیه را بیان کرده و برای نخستین بار جزئیات این مذاکرات را فاش می‌کند. نشان می‌دهد چگونه مقامات ارشد دولت همگام با یکدیگر، نامه‌ها را از روی میز رئیس‌جمهور می‌دزدند تا اطلاعاتی حساس به مخاطره نیفتند. وودوارد می‌نویسد: «کودتایی در دولت در جریان است. فروپاشی روانی قوهٔ مجریهٔ قوی‌ترین کشور دنیا.»
Alphaman
برای نخستین بار جزئیات این مذاکرات را فاش می‌کند. نشان می‌دهد چگونه مقامات ارشد دولت همگام با یکدیگر، نامه‌ها را از روی میز رئیس‌جمهور می‌دزدند تا اطلاعاتی حساس به مخاطره نیفتند. وودوارد می‌نویسد: «کودتایی در دولت در جریان است. فروپاشی روانی قوهٔ مجریهٔ قوی‌ترین کشور دنیا.»
Alphaman

حجم

۳۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۰ صفحه

حجم

۳۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد