بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مکالمه با یک گاوپرست | طاقچه
کتاب مکالمه با یک گاوپرست اثر ناصر نوروزی فرد

بریده‌هایی از کتاب مکالمه با یک گاوپرست

انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۲۴ رأی
۴٫۲
(۳۲۴)
آنجا بود که با تمام وجود حماقت بشر را با چشم خود دیدم و درک کردم. ما انسان‌ها هرروز با حماقت زندگی می‌کنیم، از کنارش رد می‌شویم بی‌آنکه لحظه‌ای بیندیشیم. فقط هنگامی متوجه می‌شویم که کسی آیینه‌ای در مقابل ما بگذارد. ادعای تمدن می‌کنیم درحالی‌که برخی‌مان هنوز همان بت‌پرست هزاران سال پیش هستیم. فقط بت‌ها عوض‌شده‌اند. با پیشرفت بشر بت‌ها هم پیشرفت کرده‌اند. روزگاری بتی سنگی بودند و امروز دیگر سنگی نیستند. برای عده‌ای به شکل مد درآمده‌اند. برای عده‌ای به شکل ستارگان سینما و موسیقی. برای عده‌ای به شکل یک تیم فوتبال و برای عده‌ای اتومبیل.
misbeliever
وقت شما باارزش است زیرا هنوز کتاب می‌خوانید.
groad
ولی کاهنان کاری بلد نیستند و فقط برای دعا و نشان دادن راه رستگاری پول گرفته‌اند.
『sachli』
- چی شد؟ - چرا ادامه ندادی؟ نمی‌دانم...
خداوند مرا یاری کند
- خدا هیچ‌گاه دستور به کشتن انسان به دلیل عدم اعتقاد نمی‌دهد. چون یک انسان حتی ممکن است لحظه آخر عمر خود به خدا ایمان بیاورد.
zar zar
یک کودک را خیلی راحت به دلیل عدم تکمیل بلوغ فکری و نداشتن عقل تحلیلی و پرسشگر به‌راحتی می‌توانید گاو پرست کنید و این کودک در بزرگ‌سالی به‌سختی می‌تواند مثل یک انسان عاقل و آزاد در مورد گاوپرستی فکر کند و تصمیم بگیرد
مهدی عبدالهی
- شما هرروز به معبد می‌روی؟ بله. - و این فرامین هرروز توسط کاهنان به شما گوشزد می‌شود؟ بله. - چرا؟ برای این‌که راه رستگاری را گم نکنیم. - راه رستگاری آتش زدن زنان، کشتن کافران به گاو، پول دادن به کاهنان و پرستش یک گاو زنده و یا جاودان (مجسمه) است؟ - سکوتت را به چه معنی کنم؟ نمی‌دانم.
ziba.sh
- تمام این حرف‌هایی را که گفتی در اینترنت خوانده‌ام ولی اشکالی هست. چه اشکالی؟ - تمام این مطالب فقط به زبان خود شما نوشته‌شده و وقتی با زبان انگلیسی سرچ می‌کنید هیچ مطلبی در مورد این چیزهایی که گفتید وجود ندارد. درواقع ساخته و زایده ذهن خود گاوپرستان متعصب و یا کاهنان است. کافران نمی‌گذارند که این مطالب و حقایق علمی منتشر شوند و به همین دلیل همه آن‌ها را حذف می‌کنند.
هدیهٔ دریا
ادرار گاو برای درمان همهٔ بیماری‌ها مفید است و همه‌شان دسته‌جمعی ادرار گاو را خوردند و گاو پرست شدند
امیری حسین
تو که مثلاً تحصیل‌کرده و باسوادی چرا این حرف را می‌زنی؟
کولر

حجم

۴۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۴۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴۴صفحه بعد