بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۶۷ رأی
۴٫۰
(۱۷۶۷)
دختر ساده دل معمولاً به خاطر دعوت آخرین لحظه کسی که تازه با او آشنا شده، قرار از پیش برنامه ریزی شده خود با دوستانش را بهم می‌زند. اما یک زیرک با به‌هم نزدن برنامه‌های قبلی خودش، احترام خود را نگه می‌دارد.
HEDIEH
زود صمیمی شدن انسان را کوچک می‌کند.
neda
یک مرد چیزی را می خواهد که هر روز نمی تواند ببیند. مهم نیست که موهای این زن قرمز باشد یا بور، او زنی را می‌خواهد که فکرش متعلق به خودش باشد.
Nasrin mohseninia
مهم این است که اگر به شما فشار آمد، آیا توانایی ترک صحنه و ایستادن روی پای خود را دارید یا خیر.
مستاجر
بیش از حد لطف کردن، یا اشتیاق زیاد برای جلب رضایت مردها، احترام مرد نسبت به زن را کاهش می‌دهد، جذابیت شما را از بین می‌برد و باعث می‌شود که نقطه پایانی بر این رابطه گذاشته شود.
کاربر ۱۱۵۴۵۷۴
به همان صورت که زیادی خودمانی شدن، باعث کوچک شدن می‌شود، نشان دادن کمی رفتارهای کناره گیرانه، موجب تازه شدن حس احترام می‌شود.
کاربر ۱۱۰۶۹۶۷
این طبیعت هر انسانی است که ابتدا عمق آب را بسنجد و ببیند تا کجا می‌تواند پیشروی کند
sayeh
یک زیرک کمتر به دنبال نقش بازی کردن است و صداقت بیشتری دارد.
*Narges*
عموماً، سهیم شدن دستشویی با یک مرد، مصیبت محض است. ده دقیقه پس از آنکه با مایع شیشه شوی گران قیمت و سازگار با محیط زیست‌تان، آینه و سینک دستشویی را تمیز کردید، او می آید و دوباره به همه جا آب می پاشد. مانند این است که دستشویی را با نهنگ شخصی خودتان سهیم شده باشید. دانشمندان هنوز به پاسخ این پرسش دست نیافته اند که چرا مردها آب را «می پاشند». پس تا زمانی‌که آن‌ها به پاسخ این راز دست پیدا کنند، بهتر است که شما دستشویی مخصوص خود را داشته باشید.
.
برای یک مرد، چیزی به نام حوله دکوری یا حوله مهمان، معنا و مفهوم ندارد. برای او یک حوله، یک حوله است و این بدین معناست که حوله دستشویی، همان حوله استخر است که برای شستن ماشین یا عوض کردن روغن آن نیز به کار می رود.
بلاتریکس لسترنج

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان