بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جامعه‌شناسی چشم‌ و هم‌چشمی | طاقچه
کتاب جامعه‌شناسی چشم‌ و هم‌چشمی اثر فرشاد قوشچی

بریده‌هایی از کتاب جامعه‌شناسی چشم‌ و هم‌چشمی

نویسنده:فرشاد قوشچی
انتشارات:نشر تيسا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۴ رأی
۳٫۸
(۱۴)
جمله معروفی است که می‌گوید؛ «فرزندان شما پیش از آنکه به شما تعلق داشته باشند، به خودشان تعلق دارند.» بهترین خدمتی که پدر و مادر به فرزند خود می‌توانند انجام دهند آن است که به جای صرف هزینه‌های گزاف برای آموزش‌های اجباری، او را مسئولیت‌پذیر تربیت نمایند. ما نباید به جای فرزندان خود زندگی کنیم، انتظاراتی که والدین از فرزندانشان دارند نمی‌تواند فقط محدود به رؤیاها و آرزوهای جوانی‌شان باشد.
سیّد جواد
میزان جراحی زیبایی بینی در ایران نسبت به جمعیتش، هفت برابر کشور امریکاست.
سیّد جواد
سفر تفریحی بیشتر ایرانی‌ها به ترتیب به چهار کشور ترکیه، تایلند، مالزی و امارت (دبی) خلاصه می‌شود و پس از آن کشورهایی مانند گرجستان و ارمنستان قرار دارند. هموطنان ما سالانه در این چهار کشور نزدیک به ده هزار میلیارد تومان خرج می‌کنند که حدود هشت هزار میلیارد تومان آن فقط به ترکیه اختصاص دارد.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
هدف زنانی که به بدن‌های خود توجه و رسیدگی بیشتر می‌نمایند جلب رضایت، خشنودی و توجه دیگران است.
سیّد جواد
اکنون ایران از نظر تعداد جراحی‌های زیبایی بینی در دنیا مقام اول را دارد و پایتخت جراحی بینی جهان نام گرفته است.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
بهترین خدمتی که پدر و مادر به فرزند خود می‌توانند انجام دهند آن است که به جای صرف هزینه‌های گزاف برای آموزش‌های اجباری، او را مسئولیت‌پذیر تربیت نمایند.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
شاید اکنون وقت آن است که دختران و زنان ایرانی که زمینۀ حضورشان در اجتماع و کسب دانش و تحصیلات عالی در سال‌های اخیر بیشتر فراهم شده و به ارزش‌های ذاتی خود واقف شده‌اند، در زیبایی و ملاک‌های آن اندکی تجدیدنظر کرده و علاوه بر زیبایی، دیگر قابلیت‌ها و توانایی‌های خود را نیز به جامعه اثبات نمایند.
سیّد جواد
اکنون به هر طرف که نگاه می‌کنی بینی‌های کشیده و سر بالا، گونه‌ها و لب‌های برجسته می‌بینی، انگار یک بیماری همه‌گیر بر صورتک‌های این نمایش انسانی سایه افکنده است. این جامعۀ هم‌شکل را می‌توان به برخی بیماری‌های خاص تشبیه کرد که در آن بیماران به دلیل اختلالات ژنتیکی بسیار شبیه هم هستند. امری که نتیجۀ آن کم شدن تنوع در چهره‌هاست و تولد فرزندانی که دیگر شبیه مادر یا پدر خود نیستند
منمشتعلعشقعلیمچکنم
با آهنگ کُند رشد جمعیت، تعداد داوطلبان کنکور کمتر شده و از سوی دیگر ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها به طرز بی‌رویه‌ای افزایش پیدا کرده است. در شرایط حاضر، شدت رقابت در کنکور تخفیف یافته است اما هنوز هم خانواده‌ها در آموزش‌های درسی فرزندان به شدت در حال مسابقه با یکدیگر هستند.
سیّد جواد
تخمین زده می‌شود سالانه نزدیک به صد هزار عمل بینی در کشور انجام می‌شود و مبلغی که بابت آن پرداخت می‌گردد بیش از دویست میلیارد تومان است.
سیّد جواد

حجم

۹۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۹۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۳صفحه بعد