بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مثل یک ثروتمند فکر کن (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مثل یک ثروتمند فکر کن (خلاصه کتاب) اثر مارک الن

بریده‌هایی از کتاب مثل یک ثروتمند فکر کن (خلاصه کتاب)

۳٫۰
(۶)
در دنیای ذهن، ایده‌ها واقعا وجود دارند. یک باور عمومی می‌گوید که ایده‌ها بر جهان حکومت می‌کنند. هر اندیشه یک ارتعاش است که به نوعی اشیاء و شرایط مشابه را به خود جذب می‌کند
sara.m.shzi
حقیقت این است که موفقیت، سخت‌تر از شکست نیست.
Saeed Haidari
انرژی شما در جهت افکارتان حرکت می‌کند. پس دائم به چیزی که می‌خواهید بدست آورید فکر کنید تا انرژی‌تان آن را تبدیل به واقعیت کند. هدف مانند یک ذره بین است و تمام انرژی را متمرکز بر خود می‌کند.
کاربر ۶۷۰۶۴۹
برای اینکه ثروتمند شوید، باید واقعا آن را بخواهید. در واقع، درجه و سرعت موفقیت یک فرد با شدت و پایداری تمایلش به موفقیت رابطه مستقیم دارد.
کاربر ۶۷۰۶۴۹
من روز به روز ثروتمندتر می‌شوم. من می‌خواهم یک شغل ایده‌آل پیدا کنم که نیازهایم را برآورده می‌کند. زندگی افرادی را در مسیرم قرار می‌دهد که وضعیت مالی من را بهبود ببخشند. من می‌خواهم شریک ایده‌آل خود را پیدا کنم. تمام توانایی‌های من در حال بهبود است و باعث می‌شود درآمدم افزایش یابد. موفقیت من ادامه‌دار است می‌خواهم وضعیتی را پیدا کنم که به من در تکامل استعدادهایم کمک کند.
masoud54
هدف‌تان را تبدیل به بزرگترین خواسته‌تان در زندگی کنید. آنها را بنویسید و در جایی بگذارید که بتوانید ببینید، به طوری که به هر طرف می‌چرخید جلوی چشم شما باشد. انرژی شما در جهت افکارتان حرکت می‌کند. پس دائم به چیزی که می‌خواهید بدست آورید فکر کنید تا انرژی‌تان آن را تبدیل به واقعیت کند. هدف مانند یک ذره بین است و تمام انرژی را متمرکز بر خود می‌کند.
masoud54
"هر کسی که رویاهایش را متوقف کند و میل و اشتیاقش را نادیده بگیرید به یک مرده متحرک تبدیل می شود. وجود خود را با جسارت تغییر دهید تا به آرزوهای خود برسید." بالزاک، فیلسوف فرانسوی
masoud54
او می‌گوید: "خوب است که برنامه‌ریزی کنید تا کار خود را در ساعات اداری انجام دهید. تمام کارها را صبح انجام دهید و آن را برای شب نگذارید چون تا صبح روز بعد طول می‌کشد. اگر کسی تصمیم بگیرد که در تمام طول زندگی‌اش کارمند باشد، شاید کارمند مسئولی شود، اما هرگز نمی‌تواند یک مدیر باشد. "
sara.m.shzi
میزان تمرکز شما در هر کاری به میزان لذت شما از آن کار وابسته است. اگر تمرکز کلید موفقیت باشد و سطح تمرکز ما به لذت بردن از فعالیت وابسته باشد، پس برای موفقیت، باید کاری را انجام دهیم که از آن لذت می بریم.
sara.m.shzi
یک فیلسوف یونانی می‌گوید: "شخصیت سرنوشت است." تمام مردان و زنان موفق دارای شخصیتی منظم و قوی هستند. بدون قدرت شخصیت، هیچ‌کس موفق نمی‌شود. هر فردی یک شخصیت برجسته در درونش دارد
sara.m.shzi

حجم

۳۶٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۳۶٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان