بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برزخ بی‌گناهان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب برزخ بی‌گناهان اثر کارین ژیه‌بل

بریده‌هایی از کتاب برزخ بی‌گناهان

امتیاز:
۴.۰از ۱۵۰ رأی
۴٫۰
(۱۵۰)
چیزهایی در زندگی هست که اگر آسیب ببیند، دیگر هرگز ترمیم نمی‌شود.
fatemeh
همیشه واژه‌ها را به اعداد ترجیح می‌دهد؛ واژه‌ها هم زیباترند و هم شاعرانه‌تر، هم غنی‌ترند و هم گیراتر، و می‌توانند احساسات انسانی را نیز برانگیزند.
Parinaz
از همان ابتدا باید برای زنده‌ماندن جان می‌کند؛ مثل هم‌دوره‌ای‌هایش نبود که در محیط خانوادگی سالمی رشد کند. حتی اسباب‌بازی هم نداشت، در اصل خودش تنها اسباب‌بازی خانه بود...
Chia.V
قضاوت‌شدن از جانب آدم‌هایی که چیزی از واقعیت نمی‌دانند به‌شدت آزارتان می‌دهد و از درون نابودتان می‌کند، تا جایی که از شما فقط پوسته‌ای خشک و توخالی می‌ماند.
Chia.V
هرکس در زندگی‌اش می‌تواند چندین‌بار بمیرد
پریسا همانی
آن روز بود که فهمیدم هرکس در زندگی‌اش می‌تواند چندین‌بار بمیرد. من خیلی وقت است که مرده‌ام... خیلی وقت... در اتاقی تاریک... باوجوداین، هنوز چیزی زنده مانده است یا بهتر است بگویم چیز جدیدی متولد شده... چیزی که راه می‌رود و به‌جای من صحبت می‌کند.
Shaghayegh
قضاوت کردن برای آدم‌ها چقدر آسان است و درک‌کردن چقدر سخت...!
Aa
همیشه از خودش می‌پرسید آدم‌ها آخرین لحظه‌های زندگی‌شان چه حالی دارند؟
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
عاشق‌شدن کار یکی‌دو روز نیست. ناگهانی هم نیست؛ به‌سان معجزه‌ای است که وارد زندگی می‌شود و تمام وجود آدمی را درگیر خودش می‌کند.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
من نتونستم کاری کنم که پدر ترک‌مون نکنه... نتونستم زنم رو نگه دارم. مادرم رو به کشتن دادم. نتونستم از آنتونی محافظت کنم. ویلیام رو به پرتگاه کشوندم. فِرد رو کشتم و نامزدش رو دفن کردم. هرکس فقط یه‌بار زندگی می‌کنه و من زندگی‌م رو این‌طوری به باد دادم...
mohammad

حجم

۳۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۷۸ صفحه

حجم

۳۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۷۸ صفحه

قیمت:
۷۸,۵۰۰
تومان