بریده‌های کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد
کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد اثر کیت برتون

کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

به‌ندرت بیرون از خودتان با دشمن روبه‌رو می‌شوید. دشمن شما اغلب همان فکرهای درون خودتان هستند که شما را عقب نگه می‌دارند؛ باید خلاق باشید تا بتوانید روی دست آن‌ها بلند شوید.
nazanin
«تغییری را که می‌خواهید در جهان ایجاد شود خودتان ایجاد کنید.»
آیدا
مارک تواین می‌گوید «هرکدام از ما در درونمان توانایی رسیدن به هر آرزویی را داریم؛ فقط نمی‌دانیم چطور از این توانایی استفاده کنیم.»
hadi mr
شما هیچ‌وقت نمی‌توانید بفهمید در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد، اما می‌توانید برای روبه‌رو شدن با آن‌ها مهارت‌ها و اطلاعات‌تان را زیاد کنید. پیش به سوی موفقیت!
nazanin
اگر اعتمادبه‌نفس به این معنی است که بدون توجه به اینکه چه احساسی دارید بتوانید دست به عمل بزنید، پس دادن درخواست آشنایی می‌تواند برای خیلی‌ها آزمون بزرگ اعتمادبه‌نفس باشد. اینجا همه‌ی تلاش‌هایتان برای افزایش قدرت و وسعت دادن به منطقه‌ی امن نتیجه می‌دهد. شما انگیزه‌ی قوی دارید، به تمام پاسخ‌های ممکن فکر کرده‌اید و می‌دانید هر اتفاقی هم بیفتد شما را نمی‌کُشد. هیچ‌چیز دیگری نمانده به‌جز اینکه دلتان را به دریا بزنید!
کاربر ۹۸۵۶۹۷
طبق گفته‌ی معروف اینشتین: «مهم‌ترین سؤالی که باید پرسید این است: جهان دشمن ماست یا دوستمان؟»
sogand.babaei
یکی از خوبی‌های عبارات تأکیدی این است که سریع و قابل انعطاف هستند و باقدرت کمکتان می‌کنند جهان را به شکل جدیدی تجربه کنید. آن‌ها را امتحان کنید و لذتش را ببرید!
آیدا
اعتمادبه‌نفس هم مثل پول زمانی مشکل‌ساز می‌شود که تمام شده باشد
ketabdoost
من تعهد می‌دهم اعتمادبه‌نفسم را به شیوه‌ی مناسب خودم بالا ببرم و به خودم به‌عنوان یک انسان خاص و منحصربه‌فرد افتخار کنم. من در این سفر با خودم روراست و مهربان خواهم بود تا به بهترین کسی تبدیل شوم که می‌توانم. قول می‌دهم در طول این راه، از پیشروی در آن لذت ببرم.
eli
-بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید. با آن روبه‌رو شوید (معمولاً اوضاع به این بدی نخواهد شد)، و بعد انتظار داشته باشید که بهترین حالت برایتان پیش بیاید. معمولاً پیش می‌آید. -از خودتان بپرسید بعد از یک هفته اوضاع چطور می‌شود، یا بعد از یک سال. داشتن دید بلندمدت باعث می‌شود اضطرابتان کم شود.
eli

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد