بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز ذهن میلیونرها | صفحه ۱۴ | طاقچه
کتاب راز ذهن میلیونرها اثر تی. هارو اکر

بریده‌هایی از کتاب راز ذهن میلیونرها

۴٫۳
(۸۴)
"من از مشکلات زندگی‌ام بزرگ‌تر هستم." "من می‌توانم از عهده حل هر مشکلی برآیم." حالا دستتان را روی سرتان بگذارید و بگویید: "من یک ذهن میلیونر دارم"
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
قهرمان به کسی اطلاق می‌شود که بر منِ درونش غلبه کرده است.
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
قانون ثروت: پول، ثروت، سلامتی، بیماری، وزن بدن‌تان همگی نوعی نتیجه یا معلول هستند.
کاربر ۳۹۹۳۲۲۷
ما در یک دنیای تک بعدی زندگی نمی‌کنیم. زندگی ما در آن واحد دست کم در ۴ بعد یا ۴ سطح جریان دارد. این ۴ سطح عبارت‌اند از: دنیای فیزیکی، دنیای ذهنی، دنیای عاطفی و دنیای روحی. آنچه بیشتر مردم از درک آن عاجزاند این است که لایه‌ی فیزیکی شما "نسخه‌ی قابل رویت" و مشهود ۳ لایه‌ی دیگر است.
ALI
دنیای بیرون انعکاس دنیای درون شماست. اگر اوضاع در دنیای بیرونی خوب پیش نمی‌رود علت آن است که در دنیای درونی با مشکل مواجه شده‌اید، به همین سادگی!
ALI
افکار به احساسات، احساسات به رفتار و رفتارها به نتیجه ختم می‌شوند.
ruby
اعمال و رفتارها به منزله‌ی پل ارتباطی میان جهان درون و بیرون محسوب می‌شوند.
ruby
"مهم نیست با این روش در پایان واقعاً احساس کفایت و لیاقت می‌کنید یا خیر، مهم این است که در هر صورت پولدار می‌شوید." بسیاری از ثروتمندان هرگز به طور کامل احساس ارزشمندی و کفایت نمی‌کنند.
alirezazal
بی‌میلی یا کناره‌گیری از تبلیغ و ترویج در راستای پیشرفت، یکی از بزرگ‌ترین موانع رسیدن به موفقیت است.
alirezazal
خوب اولین دلیل آن ترس است. آنها به حد مرگ از شکست می‌ترسند، اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. جالب آنکه این افراد از موفقیت‌های بزرگ نیز به شدت وحشت دارند.
alirezazal
الگوبرداری کلامی: در دوران کودکی، وقتی جوان‌تر بودید به چه چیزهایی گوش می‌دادید؟ الگوبرداری دیداری یا تقلید: وقتی جوان بودید چه چیزهایی می‌دیدید؟ وقایع حساس: در دوران جوانی چه اتفاقاتی را تجربه کرده‌اید؟
alirezazal
تنها راه تغییر و تحول در دنیای بیرونی این است که ابتدا "دنیای درونی" را متحول کنید.
alirezazal
"قرار گرفتن در زمان و مکان صحیح به تنهایی برای رسیدن به موفقیت کافی نیست، مهم این است که تو هم برای قرار گرفتن در آن زمان و مکان صحیح فرد مناسبی باشی!"
alirezazal
این کار واقعاً با تمام تلاشها و تجربیات قبلی‌ام فرق داشت، چرا که سابقاً همیشه به کوتاه مدت فکر می‌کردم و افق‌های نزدیک را مدنظر داشتم بنابراین با بروز موقعیت‌های بهتر و برعکس با تحمل کوچک‌ترین فشاری از هدف اصلی‌ام منحرف می‌شدم.
alirezazal
قانون ثروت درآمد شما فقط به میزانی که خودتان و توانایی‌هایتان را ارتقاء می‌دهید افزایش پیدا می‌کند.
فرامرز میرشکار
این موضوع را استوارت وایلد نویسنده‌ی محبوب من در قالبی دیگر بیان کرده است: "رمز موفقیت این است که سطح انرژی‌تان را بالا ببرید، وقتی این کار را انجام دادید، خود به خود مردم به سوی شما جذب می‌شوند، و وقتی آنها دور و برتان جمع شدند از وجودشان استفاده کنید."
فرامرز میرشکار
"قرار گرفتن در زمان و مکان صحیح به تنهایی برای رسیدن به موفقیت کافی نیست، مهم این است که تو هم برای قرار گرفتن در آن زمان و مکان صحیح فرد مناسبی باشی!"
فرامرز میرشکار
این یک درس ساده است. اگر می‌خواهید سطح زندگی‌تان را ارتقاء دهید لازم است برخی تفکرات قدیمی‌تان را کنار بگذارید و افکار و عقاید نو را جایگزین آن کنید. نتایج خودشان را نشان می‌دهند!
فرامرز میرشکار
اگر دوست دارید فقط کارهای آسان انجام دهید، آن‌وقت زندگی سختی پیش رو خواهید داشت، ولی اگر آمادگی انجام کارهای سخت را داشته باشید، آن‌گاه است که زندگی برایتان لذت‌بخش می‌شود. ثروتمندان اساس تصمیم‌گیری‌هایشان را بر انجام کارهای آسان قرار نمی‌دهند، تنها فقرا و طبقه‌ی متوسط جامعه هستند که از این روش برای زندگی کردن استفاده می‌کنند.
کاربر ۹۲۷۹۷۳
"با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود."
mahdi eghbal

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲,۷۰۰
تومان