بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز ذهن میلیونرها | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب راز ذهن میلیونرها اثر تی. هارو اکر

بریده‌هایی از کتاب راز ذهن میلیونرها

۴٫۳
(۸۴)
ثروتمندان می‌گویند: من زندگی‌ام را با دست‌هایم خودم می‌سازم.فقرا می‌گویند: تقدیر سرنوشت من را تعیین می‌کند.
koorowsh
ضمیر ناخودآگاه به دقت رفتارها و الگوهای فکری شما را مورد بررسی قرار داده و به شما کمک می‌کند در موقعیت‌های مختلف انتخاب‌های درست و منطقی داشته باشید و اتوماتیک‌وار براساس تجربیات گذشته‌تان پیش نروید. اگر به سطح هوشیاری برسیم می‌توانیم خودمان باشیم و در لحظه زندگی کنیم و اجازه ندهیم تجربیات گذشته زندگی‌مان را تحت تأثیر قرار دهند
koorowsh
هرطور که با یکی از موضوعات زندگی برخورد می‌کنید با سایر مسائل زندگی نیز آنگونه برخورد می‌کنید.
narsys
T→F→A=R قانون ثروت: افکار به احساسات منجر می‌شوند احساسات به اعمال و اعمال نتایج را رقم می‌زنند
alirezazal
"هاروا اگر اوضاع آن‌طور که می‌خواهی پیش نمی‌رود مسلما موضوعی وجود دارد که تو آن را نمی‌دانی!"
alirezazal
می‌دانید جنون یعنی چه؟ یعنی کاری را که قبلاً می‌کردید باز هم انجام دهید و انتظار نتایج جدید داشته باشید.
کاربر ۱۴۸۰۸۱۲
اگر هدف یا انگیزه‌ی شما از کسب ثروت و موفقیت، درست و منطقی نبوده و ریشه در ترس، نفرت یا احساس "عدم کفایت و شایستگی" داشته باشد ثروت هرگز برای شما شادی و آرامش همراه نخواهد آورد.
کاربر ۱۴۸۰۸۱۲
تنها راه تغییر و تحول در دنیای بیرونی این است که ابتدا "دنیای درونی" را متحول کنید.
کاربر ۱۴۸۰۸۱۲
اگر اوضاع آن‌طور که می‌خواهی پیش نمی‌رود مسلما موضوعی وجود دارد که تو آن را نمی‌دانی!"
کاربر ۱۴۸۰۸۱۲
تاکید این کتاب نیز بیشتر روی "یاد نگرفتن"‌ها است تا "یاد گرفتن‌ها"! لازم است بدانید چطور طرز تفکر، نگرش‌ها و رفتار قدیمی‌تان باعث شده‌اند شما در شرایط کنونی قرار بگیرید.
فرامرز میرشکار
همانطور که جاش بیلینگز نویسنده‌ی بزرگ می‌گوید: "آنچه نمی‌دانیم مانع رسیدن ما به موفقیت نیست، بلکه آنچه می‌دانیم ما را از رسیدن به موفقیت باز می‌دارد."
فرامرز میرشکار
اگر شم اقتصادی شما برای هدف‌گیری موفقیت تنظیم نشده باشد، هرچه یاد بگیرید، هرچه به دانسته‌هایتان بیافزائید یا به هر تلاشی دست بزنید، فرق چندانی نمی‌کند، چون کاری از پیش نمی‌برید!
فرامرز میرشکار
هر وقت احساس کردید سختی‌ها و ناملایمات زندگی‌تان کم شده‌اند باید هدف‌گیری‌هایتان را ارتقاء دهید، چون هرچه بیشتر احساس آرامش کنید یعنی رشدتان کم شده است.
کاربر ۱۵۳۷۸۶۶
تکرار شاه کلید یادگیری است
mahdi eghbal
ثروتمندان می‌دانند برای رسیدن به موفقیت بایستی ترتیب زیر را رعایت کنند: باش، عمل کن، بِشو [زندگی کن، وارد عمل شو، به ثروت و موفقیت برس] فقرا و طبقه‌ی متوسط جامعه این شعار را اینگونه می‌بینند: بِشو، عمل کن، باش [به موفقیت برس، وارد عمل شو و زندگی کن]
mahdi eghbal
هارو! اگر آن‌طور که می‌خواهی موفق و ثروتمند نیستی، احتمالاً مسائلی وجود دارند که تو هنوز آنها را یاد نگرفته‌ای!" خوشبختانه من نصیحت وی را به گوش جان سپردم و از یک فردِ "همه چیز را می‌دانم" به موجودی "می‌خواهم همه چیز را یاد بگیرم" تبدیل شدم. از آن لحظه به بعد همه چیز تغییر کرد.
mahdi eghbal
ذهن شما یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌نامه نویسان تاریخ است که درباره تراژدی‌ها و فاجعه‌هایی که هرگز تاکنون اتفاق نیفتاده و احتمالاً تا ابد نیز اتفاق نخواهد افتاد، داستان‌های سریالی پر آب و تاب می‌نویسد
mahdi eghbal
عبارت پردازی، مدیتیشن و تجسم خلاق همگی ابزارهای فوق‌العاده‌ای هستند، اما تا آنجا که من می‌دانم هیچ کدام به تنهایی برای شما پول نمی‌شوند! در دنیای واقعی بایستی واقعاً "وارد عمل" شد تا به نتیجه و موفقیت رسید
mahdi eghbal
برای رسیدن به موفقیت نباید از مشکلات بگریزید، مدام تلاش نکنید از شر آن‌ها خلاص شوید، لازم نیست از سختی‌ها شانه خالی کرده یا در مقابل آن‌ها عقب‌نشینی کنید بلکه راز موفقیت این است که در رویارویی با مشکلات رشد کرده و بزرگ شوید، طوری که دیگر در مقابل هیچ مشکلی احساس حقارت نکنید.
mahdi eghbal
جاده‌ی موفقیت پر از دام‌ها و گودال‌های عمیق است و درست به همین دلیل است که اکثر مردم ترجیح می‌دهند راه‌شان را کج کنند و از مسیر دیگری بروند. آن‌ها حوصله‌ی ناامیدی، کار، مسئولیت و دردسر را ندارند. خلاصه بگویم آن‌ها از مشکلات و سختی‌ها خوششان نمی‌آید.
mahdi eghbal

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲,۷۰۰
تومان