بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز ذهن میلیونرها | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب راز ذهن میلیونرها اثر تی. هارو اکر

بریده‌هایی از کتاب راز ذهن میلیونرها

۴٫۳
(۸۴)
"رمز موفقیت این است که سطح انرژی‌تان را بالا ببرید، وقتی این کار را انجام دادید، خود به خود مردم به سوی شما جذب می‌شوند، و وقتی آنها دور و برتان جمع شدند از وجودشان استفاده کنید."
مهرداد
آنچه می‌شنوید به فراموشی سپرده می‌شود، آنچه می‌بینید به خاطر می‌آورید و آنچه را كه انجام می‌دهید با تمام وجود درک می‌کنید
آریا
ثروتمندان به فرصت‌ها می‌اندیشند، فقرا به موانع و مشکلات!
koorowsh
عبارات را زیر لب تکرار کنید: "دنیای درون من دنیای بیرون را به وجود می‌آورد." حالا دستان‌تان را روی مغزتان بگذارید و بگوئید: "من یک ذهن میلیونر دارم"
جهانی
افرادی‌که تمایل دارند همچنان نقش قربانی را بازی کنند و آنهایی که مدام به دنبال جلب توجه و محبت دیگران هستند، می‌توانند اطمینان حاصل کنند كه هرگز ثروتمند نخواهند شد!
نیکو
بی‌پولی هرگز هرگز و هرگز یک مشکل نیست! درواقع بی‌پولی یکی از علائمی است که به شما نشان می‌دهد پائین‌تر یعنی در لایه‌های درونی اوضاع از چه قرار است.
mahdi eghbal
میلیونرهای خودساخته حتی اگر گاهی سرمایه‌شان را از دست بدهند، هرگز مهم‌ترین فاکتور لازم برای رسیدن به موفقیت یعنی "ذهن میلیونر"شان را از دست نخواهند داد.
@dr100ra
"رمز موفقیت این است که سطح انرژی‌تان را بالا ببرید، وقتی این کار را انجام دادید، خود به خود مردم به سوی شما جذب می‌شوند، و وقتی آنها دور و برتان جمع شدند از وجودشان استفاده کنید."
@dr100ra
براساس تجربیات من برای پولدار شدن تمرکز، شجاعت، مهارت، تلاش و کوششِ بدون قید و شرط، نگرشی بدون تسلیم و شکست و یک ذهن برنامه‌ریزی شده لازم است
محمد
زندگی براساس وجود امنیت درواقع زندگی براساس ترس و وحشت است
mahdi eghbal
بیشتر مردم ترجیح می‌دهند در بازی‌های کوچک شرکت کنند. چرا؟ خوب اولین دلیل آن ترس است. آنها به حد مرگ از شکست می‌ترسند
mahdi eghbal
قبلاً هم گفتیم هر کس خطر نکند چیزی نصیبش نمی‌شود.
alirezazal
می‌دانم باورش کمی سخت است ولی شما دقیقاً همان چیزی را به‌دست می‌آورید که به دنبالش هستید. بله چیزی که ضمیر ناخودآگاهتان می‌طلبد، نه آنچه شفاهی بر زبان جاری می‌کنید.
کاربر ۱۴۸۰۸۱۲
ثروتمندان برای یادگیری اصول و فنون سرمایه‌گذاری وقت و انرژی بسیاری صرف می‌کنند. آن‌ها از اینکه یک سرمایه‌گذار خوب و ماهر هستند یا حداقل به اینکه از سرمایه‌گذاران و مشاوران ماهر در امور سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند به خود می‌بالند.
mahdi eghbal
مقصر جلوه دادن، توجیه کردن و ناراضی بودن، درست مثل قرص اعصاب هستند. آنها تنها سطح اضطراب و استرس شما را کاهش می‌دهند و در واقع نوعی مسکن موقتی برای فراموش کردن رنج ناشی از شکست هستند.
mahdi eghbal
بالاخره به خودم نهیب زدم که: "دیگر حرف زدن و نظریه‌پردازی کافی است، حالا دیگر وقت عمل فرا رسیده!" نوبت آن است که آموخته‌هایم را به عرصه‌ی ظهور برسانم.
mahdi eghbal
"هیچ تفکری بدون هزینه وارد ذهن شما نشده و در آن‌جا باقی نمی‌ماند." و این یعنی شما باید برای تفکرات منفی و ناکارآمدی که در ذهن‌تان است، بهای گزافی بپردازید و این هزینه را با ثروت، شادکامی، انرژی، وقت و سلامتی‌تان خواهید پرداخت.
mortaza
ثروتمندان می‌دانند برای رسیدن به موفقیت بایستی ترتیب زیر را رعایت کنند: باش، عمل کن، بِشو [زندگی کن، وارد عمل شو، به ثروت و موفقیت برس] فقرا و طبقه‌ی متوسط جامعه این شعار را اینگونه می‌بینند: بِشو، عمل کن، باش [به موفقیت برس، وارد عمل شو و زندگی کن] فقرا و طبقه‌ی متوسط جامعه چنین می‌اندیشند: "اگر پول داشته باشی می‌توانی هر کاری که بخواهی انجام دهی، به موفقیت برسی و راحت زندگی کنی" ثروتمندان می‌دانند "اگر من به فردی موفق تبدیل شوم، می‌توانم هر کاری که بخواهم انجام دهم و هرچه می‌خواهم داشته باشم از جمله پول و ثروت!"
مجتبی
البته بعضی‌ها ممکن است بگویند: "پول شخصیت انسان را عوض می‌کند، اگر پولدار شوم ممکن است من هم به یکی از آن ثروتمندان ناخن خشکِ نادان تبدیل شوم." اولاً تنها انسان‌هایی که از این‌گونه اصطلاحات استفاده می‌کنند، فقرا و ورشکستگان هستند، این‌ها توجیهی برای شکست‌ها و ناکامی‌هایشان است و از یکی از آن هزاران بذر "درونی" ناکارآمدی که در باغچه‌ی مالی ذهن‌شان کاشته‌اند، نشأت می‌گیرد. به حرفهایشان توجه نکنید.
مجتبی
برای رسیدن به موفقیت نباید از مشکلات بگریزید، مدام تلاش نکنید از شر آن‌ها خلاص شوید، لازم نیست از سختی‌ها شانه خالی کرده یا در مقابل آن‌ها عقب‌نشینی کنید بلکه راز موفقیت این است که در رویارویی با مشکلات رشد کرده و بزرگ شوید
koorowsh

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲,۷۰۰
تومان