بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز ذهن میلیونرها | صفحه ۱۲ | طاقچه
کتاب راز ذهن میلیونرها اثر تی. هارو اکر

بریده‌هایی از کتاب راز ذهن میلیونرها

۴٫۳
(۸۴)
"آنچه می‌شنوید به فراموشی سپرده می‌شود، آنچه می‌بینید به خاطر می‌آورید و آنچه را كه انجام می‌دهید با تمام وجود درک می‌کنید."
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست می‌آورید، فقر یا ثروت، خوب یا بد، مثبت یا منفی، به خاطر داشته باشید که دنیای بیرون انعکاس دنیای درون شماست. اگر اوضاع در دنیای بیرونی خوب پیش نمی‌رود علت آن است که در دنیای درونی با مشکل مواجه شده‌اید، به همین سادگی!.
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
اگر می‌خواهید مشهودها و مرئی‌ها را تغییر دهید، باید اول سراغ نامشهودها و نامرئی‌ها بروید.
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
قبل از به‌دست آوردن مقادیر هنگفت پول باید نشان بدهید قادرید از عهده برنامه‌ریزی و اداره مقادیر به نسبت کمتر، به خوبی برآئید و ثابت کنید مهارت‌های سطوح پایین‌تر را کاملاً یاد گرفته‌اید. به خاطر داشته باشید ما انسان‌ها تحت تأثیر عادت‌ها و الگوهای فکری‌مان هستیم بنابراین عادت به اداره‌ی صحیح امور مالی مهم‌تر از کسب مقادیر هنگفت پول است.
narsys
قانون این است: "تا نشان ندهی لیاقت آنچه به تو داده شده را داری، از بیشتر خبری نیست!"
narsys
فاکتورهای تعیین‌کننده میزان سرمایه عبارتند از: 1- درآمد 2- پس‌انداز 3- سرمایه‌گذاری‌ها 4- روش زندگی
narsys
آگاه باشید که پول در گردش، چرخه‌ای ایجاد می‌کند که به نفع همه تمام می‌شود. هر وقت پول خرج کردید به خودتان بگوئید: "این پول بین هزاران نفر دست به دست می‌گردد و برای همه‌ی آن‌ها ارزش و سود همراه می‌آورد."
narsys
مقدار معینی پول می‌تواند در چرخه‌ای منطقی بارها و بارها مصرف شده و برای افراد مختلف درآمدزایی کند.
narsys
اگر بگوییم اهمیت پول از بقیه‌ی مسائل مهم زندگی کمتر است حرف بی‌معنی زده‌ایم. کدام مهمتر است؟ دست یا پا؟ شاید هم هر دو به اندازه‌ی هم مهم باشند!
narsys
در دنیای پول و ثروت، نتایج متناسب با ریسک انجام کار می‌باشند.
narsys
فقرا و طبقه‌ی متوسط جامعه چنین می‌اندیشند: "اگر پول داشته باشی می‌توانی هر کاری که بخواهی انجام دهی، به موفقیت برسی و راحت زندگی کنی" ثروتمندان می‌دانند "اگر من به فردی موفق تبدیل شوم، می‌توانم هر کاری که بخواهم انجام دهم و هرچه می‌خواهم داشته باشم از جمله پول و ثروت!"
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
بایستی ترتیب زیر را رعایت کنند: باش، عمل کن، بِشو [زندگی کن، وارد عمل شو، به ثروت و موفقیت برس] فقرا و طبقه‌ی متوسط جامعه این شعار را اینگونه می‌بینند: بِشو، عمل کن، باش [به موفقیت برس، وارد عمل شو و زندگی کن]
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
می‌دانند: بهترین و سریع‌ترین راه ثروتمند شدن کار کردن روی ابعاد شخصیتی‌تان است! این یعنی رشد کنید و به یک انسان موفق تبدیل شوید. همان‌طور که می‌دانید دنیای بیرون تنها انعکاسی از دنیای درون شماست
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
حالا فرق بین "مثبت اندیشی" و "تفکر قدرتمند" چیست؟ فرق این دو بسیار اندک اما مهم و اساسی است. به نظر من مردم وقتی می‌خواهند همه چیز را خوب و اوضاع را بر وفق مراد نشان دهند اما از درون چنین چیزی را باور ندارند به مثبت اندیشی رو می‌آورند. اما در تفکر قدرتمند ما یاد می‌گیریم که تمام وقایع و رویدادها خنثی هستند و هیچ بار مثبت و منفی از پیش تعیین شده‌ای ندارند و این ما هستیم که به آن‌ها بار مثبت یا منفی می‌دهیم، این ما هستیم که قرار است سرنوشت حوادث را تعیین کنیم، تصمیم گیرنده ما هستیم!
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
دستتان را روی قلب‌تان بگذارید و بگویید... "پول من برایم سخت کار کرده و هر روز ثروت بیشتری برایم به ارمغان می‌آورد." حالا دستتان را روی سرتان بگذارید و بگویید... "من یک ذهن میلیونر دارم."
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
قانون ثروت روی هرچه تمرکز کنیم، انرژی نیز به همان سو جریان می‌یابد و آنگاه است که نتایج پدیدار می‌شوند!
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
ثروتمندان همه چیز را "با هم" می‌خواهند، فقرا "یا" این را "یا" آن‌را!
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم مدیریت مالی که ما در سمینارهای ذهن میلیونر درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم، داشتن یک حساب مالی "تخیلی" است که شما باید آن را پر کرده و از موجودی آن در راه پرورش استعدادها و به واقعیت پیوستن تمام احساساتتان به عنوان یک میلیونر استفاده نمائید. فلسفه‌ی وجود این حساب اعتبار بخشیدن به احساس توانمندی و کفایت شما و تقویت "ماهیچه‌های گیرنده‌تان" است. دوم، از شما می‌خواهم هر وقت پول، مال یا ثروت به سراغ‌تان آمد [خواه کسی به شما هدیه دهد یا به هر شکل درستی به‌دستتان رسید]، مراتب شادی، خوشحالی و هیجانتان را با تمام وجود ابراز کنید.
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
ثروتمندان سخت کار می‌کنند و بر این باورند که باید در مقابل کارها و تلاش‌های بی‌شائبه‌شان پاداشی مناسب و در خور دریافت کنند. فقرا نیز سخت کار می‌کنند ولی به‌خاطر احساس بی‌ارزشی درونی اینگونه می‌اندیشند که پاداشی که در مقابل دریافت می‌کنند، خیلی بیشتر از تلاش‌ها و لیاقت آنان است و درست همین باور است که از آن‌ها یک قربانی می‌سازد.
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
"جهان محترم! اگر اتفاق فوق‌العاده‌ای در انتظار کسی است که چندان تمایلی به آن ندارد، لطفاً آن را برای من ترتیب بده! من با اشتیاق منتظر دریافت همه‌ی موهبت‌های تو هستم. متشکرم!
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲,۷۰۰
تومان