بریده‌های کتاب عشق هرگز کافی نیست
کتاب عشق هرگز کافی نیست اثر مهدی قراچه‌داغی

کتاب عشق هرگز کافی نیست

۳٫۷
(۸۵)
زن و شوهر برای آنکه تغییر مؤثری در زندگی خود بوجود آورند، باید مشخص کنند که چه رفتارهایی را نشانه توجه، مهربانی و مسئولیت می‌دانند.
Hadi Najaf
برای درک علت فروپاشی پیوندهای عاشقانه، باید قبل از هرچیز از علت بوجود آمدن احساس عشق باخبر شویم.
mohsen sd
«انسان نه از خود اشیاء، بلکه از برداشتی که از آنها دارد ناراحت می‌شود.»
شِمَن
آنچه زوجها را به هم جذب می‌کند، اغلب برای تداوم رابطه کافی نیست.
Mina
اگر زن و شوهر به جای آنکه یکدیگر را به بی‌انصافی و کم‌توجهی متهم کنند علت اصلی رنجش خود را جستجو نمایند، بسیاری از واکنشهای بی‌تناسب از بین می‌رود و احتمالا به این نتیجه می‌رسند که علت اصلی ناراحتی آنها، بجای رفتار ناپسند همسر، حساسیتهای خود آنهاست. با این آگاهی شدت واکنش فروکش می‌کند و جای سرزنش را برخورد سازنده می‌گیرد.
Mina
مادام که چگونگی بروز حادثه‌ای را پیش‌بینی نکنیم، نسبت به آن واکنش حساب شده نشان نمی‌دهیم
Mina
جاذبه و زیبایی روابط زن و مرد، ریشه در همین دوگانگی دارد. متأسفانه در فرهنگ مردسالاری، بسیاری از مسائل یک‌طرفه به سود مرد حل‌وفصل می‌شود؛ که خود منشأ یکی از سوءتفاهم‌های رایج است.
Hooryar
اغلب اوقات قضاوتهای ما خارج از مناسبات زناشویی ملایم‌تر و مستدل‌تر هستند. اما وقتی در رابطه‌ای سرمایه‌گذاری سنگین می‌کنیم ظاهرآ در دام تفکر «سفید یا سیاه» می‌افتیم.
Hadi Najaf
روشهای مقابله با سوءتفاهم کدامند؟ توجه کردن، گوش دادن و سؤال کردن و گسترش فرهنگ صراحت و مبادله اطلاعات صحیح، از جمله مؤثرترین راههای مقابله با سوءتفاهم‌اند
علاقه مند کتاب
بسیاری از زوجها از ناراحتی مشابهی رنج می‌برند. اما می‌توانند اگر بخواهند تعادل جدیدی ایجاد کنند. بسیاری از زوجها مشکلات خود را منحصر به فرد می‌دانند و متوجه نیستند که تجربه آنها عمومی و فراگیر است
mohsen sd

حجم

۶۲۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۳ صفحه

حجم

۶۲۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۳ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد