بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز | طاقچه
کتاب راز اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۱ رأی
۳٫۷
(۲۱)
کاری که ما انسان‌ها باید انجام دهیم آن است که افکار مرتبط با خواسته‌هایمان را در ذهنمان حفظ کنیم، خواسته‌هایمان را به‌طور کامل در ذهنمان مشخص کنیم، از این نقطه حرکت را شروع کنیم و یکی از بزرگ‌ترین قوانین کائنات یعنی قانون جذب را فرابخوانیم. در نهایت همان چیزی می‌شوید که بیشتر در موردش فکر می‌کنیم. هم‌چنین چیزی را جذب می‌کنید که بیشتر در موردش فکر کرده‌اید.
ثنا
افراد با تغییر فکر و ذهنشان، محیط اطرافشان عوض می‌شود. تا اینکه این قانون ذهن و متافیزیک چگونگی انجام آن را برایم توضیح داد. همنوع‌ها همدیگر را جذب می‌کنند. در متافیزیک و قوانیم ذهنی برعکس فیزیک، این همنوع‌ها هستند که جذب یکدیگر می‌شوند و در اصطلاح عامیانه‌تر آن می‌گوئیم کبوتر با کبوتر باز با باز. ما اندیشهایمان هستیم تا بدنهایمان.
کاربر ۴۶۳۴۹۱۰
”کلام اصلی این قانون آن است که باید در مورد فراوانی فکر کنید؛ فراوانی را ببینید و احساس کنید و به آن باور داشته باشید. اجازه ندهید هیچ فکری در ارتباط با محدودیت وارد ذهنتان شود.“
جعفری
با کمی تحقیق برایتان آشکار خواهد شد هرکسی که تاکنون موفق به انجام کاری شده است، نمی‌دانسته چگونه آن کار را انجام خواهد داد. این افراد تنها می‌دانستند آن کار را انجام خواهند داد. دکتر جو ویتالی نیازی نیست بدانید آن چیز چگونه رخ خواهد داد. نیازی نیست بدانید چگونه کائنات خودش را با خواسته شما تطبیق‌می‌دهد.
جعفری
هیچ چیز را تجربه نخواهید کرد، مگر این که از طریق افکار مداومتان آن‌را فرابخوانید و احضار کنید.
axeruaace
مایکل برنارد بکویت می‌توانید از همین الآن احساس سلامتی کنید. از این به بعد می‌توانید احساس موفقیت کنید. می‌توانید عشقی را احساس کنید که شما را احاطه کرده است، حتی اگر چنین عشقی وجود نداشته باشد. و آن‌چه رخ خواهد داد این است که کائنات به ترانه و آوای وجود شما پاسخ خواهد داد. کائنات مطابق با طبیعت این احساس و جلوه درونی است، چون شما این‌گونه احساس می‌کنید.
axeruaace
اگر احساس خوبی دارید، در حال خلق آینده‌ای هستید که همگام با امیالتان است. اگر احساس بدی دارید، در حال ایجاد آینده‌ای هستید که برخلاف امیالتان است.
axeruaace

حجم

۱۲۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۲۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۲,۳۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد