بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب همگنان انگشتری (خداوند انگشتری ۱) | طاقچه
کتاب همگنان انگشتری (خداوند انگشتری ۱) اثر جی. آر. آر. تالکین

بریده‌هایی از کتاب همگنان انگشتری (خداوند انگشتری ۱)

۳٫۴
(۵۴)
در سیاهی به روشنی اندیش
Bi vafa
خیلی‌ها زنده هستند که سزاوار مرگند. و خیلی‌ها که مردند سزاوار زندگی بودند. آیا می‌تونی به اون‌ها زندگی ببخشی؟ پس تحت عنوان عدالت اونقدر در محکوم کردن دیگران به مرگ عجول نباش. چون حتی خردمندترین افراد هم به عاقبت همه چیز آگاه نیستند.
Bi vafa
پا از خونه بیرون گذاشتن کار خطرناکی اه فرودو، وقتی پا بروی جاده می‌ذاری اگر مواظب قدم‌هات نباشی معلوم نیست تو رو به کجا بکشونه
Bi vafa
حتی خردمندترین افراد هم به عاقبت همه چیز آگاه نیستند.
MOBINA
گیلدور با خنده گفت: "واقعاً اینطور گفتند؟ الف‌ها به ندرت توصیۀ مستقیم می‌کنند، چون توصیه هدیه خطرناکی اه، حتی اگر از خردمندی به خردمند دیگه‌ای باشه، و ممکن اه همه چیز خراب از آب دربیاد.
mehrad
خیلی‌ها زنده هستند که سزاوار مرگند. و خیلی‌ها که مردند سزاوار زندگی بودند.
MOBINA
اغلب حقیقت در دروغ پنهان اه
mehrad
آهای نازی! بابام نازی! چه خوشگل و چه تنّازی! زنگو بزن! بپر هوا! در پی بید ناز نازی! تام دوان، تام روان، تام دلیر بامبادیلو!
ساکت
هنگامی که سرکار بگینز ارباب بگ‌اند اعلام نمود که بزودی صد و یازدهمین سال زادروز خود را با شکوه بی‌اندازه‌ای جشن خواهد گرفت، در شهر هابیتون سر و صدا و هیجان زیادی بر پا شد.
کاربر ۲۲۴۳۱۶۰
گام‌ها استوار و خود در پیش، به امید وصال و دیدنش اندیش. ماورای این درخت و سنگ جلو، کس به خوابش ندیده جز من و تو، از درخت و ز کوه و برگ و علف، بگذر و زندگی مده از کف، بگذر از تپه و ز خندق و رود، سرخوش و شاد، زآنچه بود و نبود!
Nima

حجم

۸۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۹۶ صفحه

حجم

۸۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۹۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد