بریده‌های کتاب اسرار هاگوارتز
۴٫۲
(۴۳)
دانش‌آموزان سال اول هاگوارتز به سرسرای بزرگ برده می‌شوند تا برای بزرگ‌ترین آزمون شخصیتی دنیای جادوگری آماده شوند. همچنان که هر ساحره یا جادوگر جوان صدا زده می‌شود یک کلاه سخنگوی دانا و خردمند روی سر او گذاشته می‌شود. می‌دانیم که کلاه گروه‌بندی چه کار می‌کند، اما تا چه حد اطلاع داریم که این کلاه چگونه خلق شده است؟
Fateme
این "سه چهارم" که در این عدد دیده می‌شود آن را منحصر به فرد می‌کند.
😁pary😁
شمشیر برای خصوصیات و شخص گودریک گریفیندور بوسیله راگنوک، اولین و بهترین نقره‌کار گابلین‌ها که بعداً شاه گابلین‌ها لقب گرفت، طراحی و ساخته شده بود. (در فرهنگ گابلین‌ها، فرمانروا کمتر از سایرین کار نمی‌کند، چه بسا به‌طرزی ماهرانه‌تر از بقیه کار می‌کند.)
بلاتریکس لسترنج
ساول کراوکر به ما می‌گوید: «درست همانند افکار انسان‌ها نمی‌توان زمان را درک کرد، پس نمی‌شود دریافت که چه خساراتی در صورت دخالت برای دستکاری زمان با قانون‌هایش ایجاد خواهد شد.»"
niusha
ایستگاه قطار کینگزکراس درست در کناره محل آخرین نبرد بودیکا ساخته شده است (بودیکا یک ملکه بریتانیایی باستانی بود که شورشی علیه رومی‌ها را رهبری کرد) و یا در کناره مقبره این ملکه. افسانه‌ها حاکی از این است که آرامگاه او درست جایی در میان سکوهای نه و ده این ایستگاه واقع شده است. البته زمانی‌که من این شماره را برای سکوی جادوگران انتخاب کردم، از این قضیه اطلاعی نداشتم.
sisi

حجم

۱۰۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۰۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد