بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برگ برنده | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب برگ برنده اثر لورا هوآنگ

بریده‌هایی از کتاب برگ برنده

نویسنده:لورا هوآنگ
ویراستار:فاطمه قضاوی
امتیاز:
۳.۳از ۱۷ رأی
۳٫۳
(۱۷)
شما همیشه یک تصمیم با یک زندگی کاملاً متفاوت فاصله دارید.
مهسا
شما وقتی برگ برنده را به دست می‌آورید که با استفاده از یک موقعیت اصیل مردم را غافل‌گیر کنید. مردم شما را با چنان حس خوشایندی ترک می‌کنند که به شما فرصت غنا بخشیدن و ارائهٔ ارزش واقعی می‌دهد. مردم به خاطر خواهند داشت که موجب خشنودی آنها شدید و این «رویهٔ خامه‌ای کیک» است که روی یک کیک فوق‌العاده خوب قرار دارد. رویهٔ کیک بدون کیک، قند خالص است و برای طولانی‌مدت دل‌نشین هم نیست.
مهسا
کاری که در ارائهٔ دوجمله‌ای باید انجام دهید این است که موقعیت خودتان را طوری تنظیم کنید که علاقهٔ طرف مقابلتان جلب شود و سؤال‌هایی را بپرسد که با پاسخ دادن به آنها درخشیده و به خشنودی بخشیدن تداوم ببخشید.
مهسا
ارائهٔ دوجمله‌ای شما چیست؟ همان‌طور که یک استارتاپ ممکن است چند ارائهٔ دوجمله‌ای داشته باشد؛ یکی برای فراهم‌کننده، یکی برای سرمایه‌گذار بالقوه، یکی برای مشتری بالقوه و ازاین‌دست ... ارائه‌های شما چه هستند و کدام اشخاص را مخاطب قرار می‌دهند؟
مهسا
ایده‌های خوب و نیت‌های خوب، اما قضیه این است که اینها جواب نمی‌دهد. ‫چرا نه؟ شرکت‌های واقعاً خوب در پارکینگ‌ها به وجود می‌آیند، جایی که اشخاص احساس ضرورت می‌کنند، از بی‌پول شدن می‌هراسند، در تلاشند محصولشان را قبل از رقبا وارد بازار کنند، با این تردید زندگی می‌کنند که آیا محصول به مذاق مشتریان خوش می‌آید یا نه و اینکه آیا مخاطب صحیح را هدف گرفته‌اند یا نه
raha
قبل از پذیرفتن یک قرارداد، فکر کنید چطور قراردادی بزرگ را مدیریت خواهید کرد و به سرانجام خواهید رساند تا بتوانید مفاد و بحث‌های آن را تشریح کنید. وارونه کردن تفکر برای شرکت‌ها به‌معنای کمتر فکر کردن به مشکل در جست‌وجوی راه‌حل و بیشتر اندیشیدن به راه‌حل در جست‌وجوی مشکل است.
مهسا
به این سرهم‌بندی می‌گویند؛ یعنی چیزهایی را که دارید به شیوه‌ای نوآورانه و بداهه کنار هم بگذارید تا کار خاصی انجام دهد. شرکت‌هایی که از پس این کار بر می‌آیند، از کاستی‌های منابعشان ـ محدودیت‌ها ـ فراتر رفته، موانع سازمانی و محدودیت‌ها را به چالش می‌کشند و به ظاهر، از هیچ، چیزی خلق می‌کنند.
مهسا
وقتی شروع می‌کنید به نمایی فکر کردن، آن‌طور که تجربیات شخصی خودتان هم بارور شود، تفکر نمایی تبدیل می‌شود به یکی از قدرتمندترین راه‌ها برای بهبود دادن و تمرین غنا بخشیدن.
مهسا

حجم

۲۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد