بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جذب کننده حرفه ای | طاقچه
کتاب جذب کننده حرفه ای اثر گابریل برن استین

بریده‌هایی از کتاب جذب کننده حرفه ای

۳٫۰
(۳)
افکار و احساسات منفی با ارتعاشات پایین شما را از حمایت قدرت الهی دور نگه می‌دارند.
Amir
بهترین راه خدمت به دیگران، احساس شور، هیجان و اشتیاق در هدایت آنها به سمت راه حل‌ها است نه اینکه درگیر مشکلات آنها شوید.
Amir
می‌توانید بگویید: «خداوندا از تو تشکر می‌کنم و می‌خواهم نشانهٔ ............ را در عرض ۲۴ ساعت به من نشان بدهی تا بدانم ............ برای من مناسب است یا خیر.»
Amir
فراموش نکنید که بعد از تحقق خواسته‌هایتان، شکرگزاری کنید! پدیدهٔ جالبی بعد از تحقق خواسته‌ها وجود دارد. ابتدا هیجان‌زده هستیم، اما خیلی زود صدای درونی ترس، حال خوب ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. صدای ترس باعث می‌شود باور کنیم که این تحقق برای واقعی بودن بیش از حد خوب است یا اینکه ممکن است چیزی اشتباه پیش برود. به خصوص این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مدت زمان زیادی منتظر تحقق خواستهٔ خود بودیم. در این شرایط باید شکرگزاری کنیم. لحظه‌ای که خواستهٔ خود را دریافت کردیم، شکرگزاری کنیم. یک یا دو دقیقه بنشینیم و به این فکر کنیم که چقدر قدردان تحقق خواسته‌هایمان هستیم.
Amir
در دفترچهٔ خودتان آنچه را که می‌خواهید به روشنی بنویسید و سپس با اضافه کردن «این یا چیزی بهتر» آن را تسلیم کنید.
Amir
به یاد داشته باشید که انرژی شما شبیه خود را جذب می‌کند.
Amir
وقتی به این سطح از آگاهی برسید که یقین داشته باشید بهترین رویدادها در بهترین زمان زندگی‌تان اتفاق خواهند افتاد، می‌توانید آرام باشید و اعتماد کنید.
Amir
وقتی به یک قدرت برتر اعتقاد داشته باشیم، می‌توانیم مانع نگرانی، کنترل و وسواس در مورد چگونگی تحقق خواسته‌هایمان بشویم.
Amir
هنگامی‌که یک انرژی کنترل‌کننده در پشت اقدامات شما وجود دارد نتیجه‌ای را که واقعاً می‌خواهید دریافت نمی‌کنید. نکتهٔ اصلی در جذب خواسته‌هایتان رها کردن آنها است.
Amir
ما بر این باوریم که ارادهٔ ما باعث رخ دادن اتفاقات می‌شود. اما راز احساس خوب داشتن و رسیدن به خواسته‌هایمان بدون رنج کشیدن، تکیه نکردن به قدرت خودمان است!
Amir

حجم

۱۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد