بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هاگوارتز: یک راهنمای ناقص و غیرقابل اطمینان | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب هاگوارتز: یک راهنمای ناقص و غیرقابل اطمینان اثر جی.کی. رولینگ

بریده‌هایی از کتاب هاگوارتز: یک راهنمای ناقص و غیرقابل اطمینان

انتشارات:پاترونوس
امتیاز:
۴.۱از ۲۷۹ رأی
۴٫۱
(۲۷۹)
سرانجام، پس از بازگشت الویس مینتامبل نشانه‌هایی وجود داشت که خود زمان هم بخاطر حفره جدی در قانون زمانی خودش دچار اختلال شده است. سه شنبه‌ی پس از برگشت خانوم مینتابل، دو روز و نیم کامل طول کشید. در حالی که پنجشنبه ۴ ساعت بود!
دراکو مافوی
هاگوارتز توسط گودریک گریفیندور، روونا راونکلاو، هلگا هافلپاف و سالازار اسلیترین تاسیس شده است که چهار گروه هاگوارتز هم به نام آنهاست.
❤harry potter❤
(آنها حتی نفهمیده بودند که هاگزمید‌ یک‌ ایستگاه راه آهن دارد)
Mahya Shalchian
نقشه غارتگر به دانش‌آموزان کمک میکند تا به کافه دوک عسلی فرار کنند، محل دشمنانشان را در راهرو‌های هاگوارتز شناسایی کنند و به سوروس اسنیپ توهین کنند، اما احتمالا در دریاچه بزرگ کمک زیادی نخواهد کرد. با اعماق تیره و ساکنان جادویی، دریاچه بزرگ‌یکی از مکان‌های مرموز هاگوارتز است. منطقه‌ای که در مرحله دوم از مسابقات سه جادوگر ازآن استفاده شد و محل زندگی بسیاری از موجودات آبزی جادویی از گریندلویز‌هاتا ماهی مرکب غول آسا.
دنیا
جمله‌ی: "رویاهاتو دنبال کن"، خیلی خوب و قشنگه ولی ‌یه نکته وجود داره، وقتی میرسد که دنبال کردن رویاها ممکن است خطرناک باشد
HP
حتی خودش هم از همه‌ی رازهای مدرسه خبر نداره..
HP
آروم قدم بردارین وقتی از زمان برگردان استفاده میکنین. دنبال تالار اسرار نگردین – مگه‌اینکه به زبون مارها صحبت کنین – و خیلی معطل آینه نفاق‌انگیز نشید.
ડⅈꪶꪜꫀ𝕣 ꪑꪮꪮꪀ
شما را با‌این نصیحت‌های کوچک تنها میزاریم: آروم قدم بردارین وقتی از زمان برگردان استفاده میکنین. دنبال تالار اسرار نگردین – مگه‌اینکه به زبون مارها صحبت کنین – و خیلی معطل آینه نفاق‌انگیز نشید.
آگاتا از آن طرف جنگل ها
هاگوارتز توسط گودریک گریفیندور، روونا راونکلاو، هلگا هافلپاف و سالازار اسلیترین تاسیس شده است که چهار گروه هاگوارتز هم به نام آنهاست.
z
جادوگران و ساحران مسن‌تر هنوز هم از جمله‌ی: من اسب کادوگان رو بر میدارم – به معنای من به بهترین صورت از‌این موقعیت نجات پیدا میکنم – استفاده میکنند.
suzume

حجم

۶۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

حجم

۶۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

قیمت:
رایگان