بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هاگوارتز: یک راهنمای ناقص و غیرقابل اطمینان | صفحه ۱۱ | طاقچه
کتاب هاگوارتز: یک راهنمای ناقص و غیرقابل اطمینان اثر جی.کی. رولینگ

بریده‌هایی از کتاب هاگوارتز: یک راهنمای ناقص و غیرقابل اطمینان

انتشارات:پاترونوس
امتیاز:
۴.۲از ۲۷۸ رأی
۴٫۲
(۲۷۸)
پروفسور آلبوس پرسیوال والفریک برایان دامبلدور، گفته حتی خودش هم از همه‌ی رازهای مدرسه خبر نداره.. پس از ما چه انتظاری دارید؟
Khorshid Sani
یک راهنمای ناقص و غیرقابل اطمینان
Sajad
ما برای رفتن به هاگوارتز، بعنوان ‌یک ساحر‌ یا ساحره از‌ایستگاه کینگزکراس شروع میکنیم..
آسا
قسمت اول: سفر به هاگوارتز
hasti banddar
آلبوس دامبلدور، کسی که آینه را از مخفیگاهش بیرون آورد، وقتی که در کتاب سنگ جادو، به هدفش رسید، آنرا به همان جایی برگرداند که آنرا‌یافته بود. هرچند، آینه نفاق‌انگیز با هر چیزی که داخل اتاق نیازمندی‌ها بود، در طول جنگ هاگوارتز از بین رفت.
علیزاده
نقل قول از تدوینگر پاترمور ما چیزهای زیادی راجع به هاگوارتز میدونیم. آنجا‌یک مدرسه برای ساحرها و ساحره‌هایی است که به وسیله نامه‌ای که توسط‌یک جغد فرستاده شده، به مدرسه دعوت شده‌اند. هاگوارتز شامل ۱۴۲ راه پله می‌باشد، که به اراده‌ی خودشون حرکت میکنند. هاگوارتز توسط گودریک گریفیندور، روونا راونکلاو، هلگا هافلپاف و سالازار اسلیترین تاسیس شده است که چهار گروه هاگوارتز هم به نام آنهاست. در هاگوارتز، حتی ‌یک راه مخفی در زیر مجسمه جادوگر‌یک چشم وجود دارد که افراد لاغر‌اندام میتوانند با استفاده ازآن، به زیرزمینِ مغازه‌ی هانی دوک بروند. پروفسور آلبوس پرسیوال والفریک برایان دامبلدور، گفته حتی خودش هم از همه‌ی رازهای مدرسه خبر نداره.. پس از ما چه انتظاری دارید؟ فقط‌یه نفر وجود داره که همه چیزو راجع به هاگوارتز میدونه. تو‌این مجموعه نوشته‌ها، جی. کی. رولینگ رازها و افسانه‌های قدیمی از مدرسه انگلیسی ساحران و جادوگران رو برملا میسازه.
Arefeh
وارد شدن به اتاق عمومی هافلپاف از طریق راهرویی شبیه به راهروی آشپزخانه هاگوارتز است. بعد از گذشتن از ورودی دومی،‌یک توده از بشکه‌ها که در تو رفتگی و سایه‌یک سنگ قرار گرفته‌اند، در سمت راست آشپزخانه دیده میشوند، اگر به بشکه دوم از پایین و وسط از ردیف دوم، با ریتم «هلگا هافلپاف» ضربه بزنید، باز خواهد شد. برای امنیت دربرابر غیرهافلپافی‌ها، وقتی که برروی بشکه‌ی‌اشتباهی ضربه بزنند و‌یا تعداد ضربات را غلط بزنند،‌یکی ازدریچه‌های دیگر منفجر شده و متجاوز را با سرکه خیس میکند.
دراکو مافوی
وقت آنست که به مسائل جدی‌تری که در هاگوارتز وجود دارد، بپردازیم: درس‌ها. شما در برنامه درسی ریاضیات و شیمی پیدا نمیکنید، و همینطور شما نباید انتظار‌این را داشته باشید که در برنامه تحصیلی ماگل‌ها درس معجون‌ها‌یا ریاضیات جادویی را پیدا کنید.
دراکو مافوی

حجم

۶۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

حجم

۶۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل۱
...
۱۰
۱۱
صفحه بعد