بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مینیمالیست شاد | طاقچه
کتاب مینیمالیست شاد اثر مارک رکلاو

بریده‌هایی از کتاب مینیمالیست شاد

نویسنده:مارک رکلاو
امتیاز:
۳.۶از ۷ رأی
۳٫۶
(۷)
راز شاد بودن در بیشتر داشتن نیست، بلکه توانایی لذت بردن از کمترین‌هاست. «سقراط»
parimah
بدون شک اولین قدم برای مینیمالیست شدن تماشای کمتر تلویزیون است؛ زیرا هرروز هزاران آگهی بازرگانی سعی دارند شما را به خرید بیشتر تشویق کنند.
من
وسایل کمتر به معنای زمان بیشتر، پول بیشتر، حس رهایی بیشتر، استرس کمتر و نگرانی کمتر است.
bookbuff
مینیمالیسم دربارهٔ انتخاب‌هاست؛ دربارهٔ انتخاب‌های برتر. انتخاب هر چیز ضروری و رها کردن هر چیز غیرضروری.
☆Nostalgia☆
داشتن وسایل بیشتر باعث خوشحالی بیشتر نخواهد شد، اگرچه میلیون‌ها دلار صرف تبلیغاتی می‌شود که شما را وادار کند کاملاً برخلاف این دیدگاه فکر کنید.
66555
مینیمالیست به این معنا نیست که نباید چیزی داشته باشید، اتفاقاً برعکس. باید چیزهایی داشته باشید که آن‌ها را دوست دارید و تماشای آن‌ها «حس لذّت و شادی» به شما می‌دهد.
من
افراد پیرامون شما می‌توانند به شما انگیزه بدهند، تشویقتان کنند و کمک کنند انتخاب‌های بهتر و رفتار صحیح‌تری داشته باشید، از سوی دیگر همچنین قادرند شما را با خود پایین بکشند، انرژی شما را تخلیه کنند، شما را بازیچهٔ خود نمایند و در راه رسیدن به اهدافتان، دائماً مانع ایجاد کنند
من
بعد از نظم دادن و رها کردن چیزهای فیزیکی، آن‌قدر حس خوبی داشتم که شروع به رها کردن بی‌نظمی‌های غیر فیزیکی کردم مانند عواطف و احساسات دردناک، روابط اشتباه، همکاران بد
من
مینیمالیسم به معنای دور انداختن همه‌چیز نیست بلکه فقط آن‌هایی که غیرضروری‌اند دور ریخته می‌شوند. با این کار فضای کافی برای دیدن آنچه برایتان لذت‌بخش است، دارید.
من
«از خرید چیزهایی که عمدتاً به آن‌ها نیاز ندارید و صرفاً برای تحت تأثیر قرار دادن افراد بی‌اهمیت صورت می‌گیرند، دست‌بردارید!»
parimah

حجم

۱۳۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۳۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
۱۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد