بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر بازیگری | طاقچه
کتاب هنر بازیگری اثر استلا ادلر

بریده‌هایی از کتاب هنر بازیگری

نویسنده:استلا ادلر
ویراستار:هووارد کیسل
امتیاز:
۴.۰از ۲۴ رأی
۴٫۰
(۲۴)
شما هیچ‌چیزی را نمی‌توانید با پول جبران کنید، اما با رشدتان، با پیگیری، می‌توانید هر کمبودی را جبران کنید.
ErfanMousavi
برای این‌که احساس امنیت کنید، باید همواره درحالِ رشد باشید. نباید هدفی داشته باشید که بی‌ارزش باشد.
zahra
هیچ بازیگری موفق نیست مگر این‌که در طول زندگانی‌اش، موفقیت را درون خود احساس کند. اگر احساس نکنید موفق هستید، هیچ پولی نمی‌تواند این احساس را به شما بدهد! هیچ تحسینی نمی‌تواند آن را به شما بدهد! هیچ نشانه‌ی موفقیتی نمی‌تواند آن را به شما بدهد! این احساس، این اعتمادبه‌نفسِ یک هنرمند یا بازیگرِ زن، باید به‌رغم هر چیزی، از درون خود او سرچشمه بگیرد، و همین اعتمادبه‌نفس است که ما باید در وجود شما ایجادش کنیم. و هرگاه آن را در خود احساس کنید، دیگر به من نیازی نخواهید داشت. شما به هیچ‌کس نیازی نخواهید داشت. با کارگردان همکاری خواهید کرد، اما هرگز نخواهید گفت: «کمک‌ام کن!»
ErfanMousavi
باید توانِ این را داشته باشید که بگویید: «زندگی متعلق به من است. اهمیتی ندارد کجا هستم.»
zahra
اگر احساس نکنید موفق هستید، هیچ پولی نمی‌تواند این احساس را به شما بدهد! هیچ تحسینی نمی‌تواند آن را به شما بدهد! هیچ نشانه‌ی موفقیتی نمی‌تواند آن را به شما بدهد
ترنج
شما درحالِ فراگیریِ حرفه‌ای هستید که دوهزارسال قدمت دارد.
Asal Chinksh
امروزه بازیگران با مقتضیات مشخصی روبه‌رو می‌شوند، واقعیات مشخصی که عجیب‌وغریب‌اند و پنجاه سال قبل هم این‌چنین بوده‌اند؛ مثلاً اگر زنی برای بازی در نقش «ژولیت» تست می‌داد، مردم تعجب می‌کردند. زمانی که بازیگر جوانی بودم، کسی تست نمی‌داد.
helya.B
بازیگری نیازمند بینشی خلاق و انسانی است، بینشی که زندگی را ویران یا تحقیر نکند، بلکه آن را به بالاترین سطح معنایی ارتقا دهد. جست‌وجوی بازیگر، کاوش گسترده‌ای برای این معنای والاتر است.
کاربر ۶۸۳۵۲۰
زمانی که در این اتاق هستید، باید مشکلاتتان را بیرونِ در گذاشته باشید. این‌جا شما به تمامیِ خودتان نیاز دارید. به پدرتان نیاز ندارید. به مادرتان نیاز ندارید. به همسرتان نیاز ندارید. به بچه‌تان نیاز ندارید. توجهی به مطالب نیویورک‌تایمز ندارید. شما به خودپسندیِ شرافتمندانه و صددرصدی نسبت به خودتان نیاز دارید.
helya.B
شما در دنیای شلوغی زندگی می‌کنید. یا قهوه‌تان را نخورده‌اید یا در کافه دودستی به آن چسبیده‌اید.
helya.B

حجم

۲۷۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۷۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد