بریده‌های کتاب هنر گمشده گوش دادن
کتاب هنر گمشده گوش دادن اثر مایکل پی. نیکولز

کتاب هنر گمشده گوش دادن

شاید سبک زندگی جدید باعث شده است ما کمتر به حرف یکدیگر گوش دهیم. شاید هم برعکس، برای فرار از تنهایی، از اینکه گوشی شنوا به‌دست نمی‌آوریم، به این سبک زندگی پناه برده‌ایم. علت هرچه باشد، تردیدی نیست که این فقدان، شکافی در زندگی ما پدید آورده است که پیوسته بزرگ‌تر و عمیق‌تر می‌شود و خود را به شکل نارضایتی، غم و محرومیت نشان می‌دهد.
Ali
گفت‌وگو با بعضی دیگر از افراد هم به این دلیل سخت است که بسیار کم‌حرف هستند.
آلوین (هاجیك) ツ
بعضی افراد ظاهرا به گفته‌های ما گوش می‌کنند اما در واقع توجهی به آن ندارند. آن‌ها با نگاه کردن به این سو و آن سو، یا عقب و جلو رفتن در جای خود، بی‌توجهی خود را لو می‌دهند
جواد
وقتی به حرف‌های ما توجه می‌شود، احساس امنیت در ما رشد می‌کند
Hadis🌸
وقتی هیچ‌یک از دو طرف حاضر نیست چرخه واکنش هیجانی را بشکند، در نهایت هر دو طرف، بی‌آنکه درک شده باشند، خشمگین و ناراضی کنار می‌کشند
Ahmad Abbasi
وقتی غم و افسردگی را در فردی مشاهده می‌کنیم، معمولاً تصور می‌کنیم که مشکلی پیش آمده یا اتفاقی افتاده است. شاید آن مشکل یا اتفاق این است که هیچ‌کس به او گوش نمی‌کند.
هدی✌
به محض آنکه بتوانید درون خود را بیرون بریزید و طرف مقابل هم شما را درک و تصدیق کند، بار سنگینی از دوش شما برداشته می‌شود. درد شما یکباره فروکش می‌کند.
علاقه مند کتاب
وقتی در هیجان‌ها مورد بی‌توجهی قرار می‌گیریم آزرده می‌شویم، به‌ویژه اگر این بی‌توجهی از طرف شخصی باشد که در زندگی ما جایگاه خاصی دارد و انتظار داریم به ما اهمیت بدهد.
علاقه مند کتاب
احساس کنیم که دیگران به حرف‌های ما توجه نمی‌کنند، در لاک تنهایی خود فرو می‌رویم و دریچه قلب خود را به روی دیگران می‌بندیم.
علاقه مند کتاب
بیشترین واکنش هیجانی ما نسبت به موضوعاتی است که در ضمیرمان خود را به آن متهم می‌کنیم.
Ahmad Abbasi

حجم

۳۰۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

حجم

۳۰۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

قیمت:
۹۲,۰۰۰
۸۲,۸۰۰
۱۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۸صفحه بعد