بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب گل پسری بسه | طاقچه
کتاب گل پسری بسه اثر رابرت گلور

بریده‌هایی از کتاب گل پسری بسه

نویسنده:رابرت گلور
انتشارات:انتشارات رهنج
امتیاز:
۴.۰از ۲۰ رأی
۴٫۰
(۲۰)
جالب اینجاست که وقتی گل‌پسرها فقط روی نیازهای خودشان متمرکز می‌شوند، روابطشان با دیگران نیز بهبود می‌یابد. در ادامه، به چند فعالیت که در تغییر گل‌پسرها مؤثر است، اشاره می‌کنیم: - رفتار هایی را که هدفش تنها تأیید دیگران هست را شناسایی کنند. - از خودشان به‌خوبی مراقبت کنند؛ - بر جنبه‌های مثبت خود تأکید کنند؛ - زمان بیشتری تنها باشند؛ - خود واقعی‌شان را به افراد معتمد نشان دهند.
Milad
اگر فرد تغییرات زیر را در خود ایجاد کند، رابطه هم به‌طور خودکار بهتر می‌شود. گل‌پسر باید: - خواهان تأیید خود باشد؛ - خود را در اولویت قرار دهد؛ - شخصیت واقعی خود را به افراد معتمد نشان دهد؛ - قراردادهای نامرئی را از زندگی حذف کند؛ - تسلیم شود؛ - در واقعیت زندگی کند؛ - احساسات خود را بیان کند؛ - مردانگی خود را افزایش دهد؛ - مرز تعیین کند؛ - در نهایت، به مردی مطلوب تبدیل شود.
morteza
وقتی گل‌پسرها در حق خود کاری می‌کنند، راحت نیستند. حتی ممکن است احساس گناه، ترس، نگرانی و حتی گیجی به آن‌ها دست بدهد. این احساساتشان ناشی از هنجارهای شناختی است.
پسرک کنجکاو
راهکارهای دیگری نیز هست که عبارت‌اند از: - تمرکز روی رابطه به‌جای همسر؛ - پشتیبانی‌نکردن از رفتارهای ناپسند؛ - انجام کاری متفاوت.
morteza
باید بپرسند: «مرد سالم چگونه از پس این شرایط برمی‌آید؟» بنا به دلایلی، این سؤال به‌تنهایی نیروی لازم را برای انجام آن کار فراهم می‌کند. وقتی گل‌پسر بداند هر زمانی که بخواهد می‌تواند مرز تعیین کند، راحت‌تر به دیگران اجازه می‌دهد به او نزدیک شوند؛ چراکه مطمئن است اگر ناراحت شود، قدرت نه‌گفتن را دارد و هر کاری که برای محافظت از خودش لازم باشد، انجام خواهد داد.
morteza
گل‌پسرها برای مقابله با تجارب کودکی خود، باورهای مشابهی خواهند ساخت؛ برای مثال: «اگر خوب باشم، دوست‌داشتنی می‌شوم و نیازهایم برطرف خواهند شد». متأسفانه این باور تنها ضعف آن‌ها را نشان می‌دهد.
کاربر ۶۱۳۲۳۲۰

حجم

۳۲۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۳۲۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد