بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مهندسی اجتماعی | طاقچه
کتاب مهندسی اجتماعی اثر کریستوفر هدنگی

بریده‌هایی از کتاب مهندسی اجتماعی

۳٫۲
(۶)
نکته عجیب این است که زمانی را به یاد می‌آورم که خواندن دفترچه خاطرات خواهرت به کتک خوردن منجر می‌شد. اما اکنون خاطرات شخصی نه‌فقط آنلاین شده‌اند بلکه اگر آن‌ها را نخوانید، درموردشان نظر ندهید و لایک‌شان نکنید، توهین محسوب می‌شود.
هاچ
برای برقراری ارتباط مؤثر باید درک کنیم که هر انسانی برداشتی متفاوت از دنیا دارد و از این درک به‌عنوان راهنمایی برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده کنیم.
هاچ
چه اتفاقی می‌افتد اگر site:gov.ir intext:password filetype:xls را جست‌وجو کنم؟ با این کار جست‌وجویم به همه دامنه‌های gov.ir محدود می‌شود و فقط دنبال فایل‌هایی با فرمت XLS می‌گردد که در آن‌ها واژه password وجود دارد.
هاچ
افرادی وجود دارند که نحوه تعامل‌شان در فضای آنلاین با محیط واقعی فرق می‌کند. هرچند این مسئله درست است، به هر حال شبکه‌های اجتماعی برای مهندسان اجتماعی ارزشمندند زیرا بسیاری از حمله‌ها بر اساس شخصیت «آنلاین» انجام می‌شوند و یاد گرفتن شیوه برقراری ارتباط با این بُعد از شخصیت هدف می‌تواند به نفوذ منجر شود.
هاچ
من اعتقادی راسخ دارم که آنچه را از عهده‌اش برمی‌آیید کنترل کنید و آنچه را از عهده‌اش برنمی‌آیید فراموش کنید و برای چیزهایی که ارزشش را ندارند از ذهن‌تان مایه نگذارید.
هاچ
فیشینگ نیزه‌ای و تمام متغیرهای آن، مدل شخصی‌سازی‌شده فیشینگ هستند. بعد از جست‌وجوی دقیق و جمع‌آوری اطلاعات درباره سوژه و اطرافیانش، موضوعی بسیار شخصی از فهرست را به‌عنوان دستاویزم انتخاب می‌کنم. بیشتر مواقع، اطلاعاتی که پیدا و از آن‌ها استفاده می‌کنم از مطلب یا عکسی حاصل می‌شوند که یکی از اعضای خانواده در یک شبکه اجتماعی منتشر کرده است.
هاچ
اگر قرار است از موضع قدرت ارتباط برقرار کنید: دوستانه و آرام برخورد کنید. اجازه بدهید بیشتر حرف‌ها را طرف مقابل بزند. کمک کنید ایده‌هایش به مرحله انجام برسند. به کیستی پاسخ بدهید.
هاچ

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۱۳۸,۰۰۰
۶۹,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد