بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سنت شکن | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب سنت شکن اثر ورونیکا راف

بریده‌هایی از کتاب سنت شکن

۴٫۴
(۲۳۰)
«به ترسم توجه نمی‌کنم. وقتی تصمیمی می‌گیرم تصور می‌کنم هیچ ترسی در وجودم نیست.»
کاپوچینو
ادب یه پوشش زیبا برای مخفی کردن حیله و نیرنگ نهفته در کلماته.
کاپوچینو
ترک کردن عادت‌های قدیمی آسان نیست اما به زودی عادت‌های جدیدی جایگزین عادت‌های قدیمی می‌شوند. افکار جدید! قوانین جدید! و من تبدیل به آدم دیگری می‌شوم.
hastijahan
«دلیر واقعی کسیه که برای قدرت ارزش قائله و به اون اعتراف می‌کنه حتی اگه این قدرت متعلق به رقیبش باشه.»
hastijahan
بهانه‌ها همیشه دستاویزی هستند که هر عمل اشتباهی را می‌توان با آن توجیه کرد
hastijahan
پدرم همیشه می‌گفت گاهی بهترین راه برای کمک به دیگران این است احساس کنند کنارشان هستی. وقتی کاری می‌کنم که مطمئنم پدرم را خوشحال می‌کند احساس خوبی پیدا می‌کنم.
HeLeN
«به ترسم توجه نمی‌کنم. وقتی تصمیمی می‌گیرم تصور می‌کنم هیچ ترسی در وجودم نیست.»
HeLeN
این‌ها بهانه هستند. بهانه‌ها همیشه دستاویزی هستند که هر عمل اشتباهی را می‌توان با آن توجیه کرد پس نباید روی آن‌ها حساب باز کنیم و بر اساس آن‌ها تصمیم بگیریم.
HeLeN
پدرم همیشه می‌گفت آدم‌هایی که طمع قدرت دارند و سخت به دنبال آن هستند وقتی به مقام و منزلتی می‌رسند همیشه با وحشت زندگی می‌کنند چون مدام می‌ترسند که جایگاه و قدرتشان را از دست بدهند. به همین دلیل قدرت باید به کسانی داده شود که برای به دست آوردنش هرگز خودشان را به زحمت نمی‌اندازند.
HeLeN
بخش رک‌گویی به راستی و درستی بسیار اهمیت می‌دهد درحالی‌که بخش ما برای ازخودگذشتگی ارزش و احترام قائل است.
HeLeN
از وقتی درون سالن غذاخوری بودیم به توبیاس نگاه نکرده‌ام اما حالا تقریبا برایم غیرممکن است که به او خیره نشوم. سرش پایین است و به زمین خیره شده. می‌دانستم که داشتن چهار تا ترس رکورد فوق‌العاده‌ای می‌باشد اما هرگز حدس نمی‌زدم تا این حد از متوسط تعداد ترس‌ها فاصله داشته باشد. به پاهایم خیره می‌شوم. او یک موجود استثنایی است اما حالا حتی نگاهم نمی‌کند.
راهزن چشم آبی،دختر کتاب‌خوار~
آدم‌هایی که طمع قدرت دارند و سخت به دنبال آن هستند وقتی به مقام و منزلتی می‌رسند همیشه با وحشت زندگی می‌کنند چون مدام می‌ترسند که جایگاه و قدرتشان را از دست بدهند. به همین دلیل قدرت باید به کسانی داده شود که برای به دست آوردنش هرگز خودشان را به زحمت نمی‌اندازند
Sara
تنها آنجا ایستاده درحالی‌که لب‌هایش را روی پیشانی‌ام می‌فشارد و من هم اینجا هستم درحالی‌که دست‌هایم را دورش حلقه کرده‌ام.
faem
«ولی باید... باید می‌بخشیدمش.» «شاید. خیلی کارها توی این دنیا هست که ما می‌تونستیم انجامش بدیم و ندادیم. بهتره اجازه بدیم عذاب وجدانمون بهمون یادآوری کنه که در موقعیت‌های مشابه تصمیم بهتری بگیریم.»
faem
احساس ندامت و پشیمانی ابزاری برای عملکرد بهتر در آینده است و نه سلاحی علیه خود وجودی.
faem
ما به شجاعت‌های معمول احترام می‌گذاریم؛ شجاعتی که کسی را وا می‌دارد تا به‌خاطر کس دیگری قد علم کند.
faem
بهانه‌ها همیشه دستاویزی هستند که هر عمل اشتباهی را می‌توان با آن توجیه کرد پس نباید روی آن‌ها حساب باز کنیم و بر اساس آن‌ها تصمیم بگیریم.
m.mah
احساس ندامت و پشیمانی ابزاری برای عملکرد بهتر در آینده است و نه سلاحی علیه خود وجودی
vampiresKing
خاصیت مرگ همین است؛ می‌تواند به راحتی است را به بود تبدیل کند.
vampiresKing
لازم نیست چیز دیگری بگوید چون کاملا متوجه منظورش شده‌ام. شاید در ابتدا این بخش با یک آرمان پاک و فوق‌العاده بوجود آمده باشد اما حالا از اصل و هدفش فاصلهٔ زیادی گرفته است. همین اتفاق برای هوشیاری هم افتاده است. در زمان‌های دور آن‌ها برای دانش و نبوغ در جهت مثبت ارزش بسیاری قائل بودند اما حالا آن‌ها از نبوغشان با قلب‌های پر از طمع و کینه بهره می‌برند. نمی‌دانم آیا سایر بخش‌ها هم از چنین معضلی رنج می‌برند یا نه.
~ɢʟᴀꜱꜱ ꜰᴀɢɴᴇʀ

حجم

۳۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

حجم

۳۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان