بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب توطئه علیه نژاد بشر (یک تدبیر علیه وحشت) | طاقچه
کتاب توطئه علیه نژاد بشر (یک تدبیر علیه وحشت) اثر توماس لیگوتی

بریده‌هایی از کتاب توطئه علیه نژاد بشر (یک تدبیر علیه وحشت)

انتشارات:انتشارات یمام
امتیاز:
۴.۴از ۱۶ رأی
۴٫۴
(۱۶)
به بدنت نگاه کن! یک عروسک نقاشی شده، یک اسباب بازی ضعیف سرشار از قطعات آمادهٔ فروپاشی، یک وجود بیمار و رنجور با سری پر از تصورات نادرست. «دهاماپادا»
قوش
چقدر می‌توانیم در زندگی خود بیهوده بپذیریم؟ و آیا راهی هست که بتوانیم از آن فرار کنیم؟ نه آن‌جا نیست. ما محکوم به انواع مزخرفات هستیم: مزخرفات درد، مزخرفات کابوس، مزخرفات عرق و برده، و بسیاری اشکال و اندازه‌های دیگر مزخرفات غیرقابل تحمل که در بشقاب برای ما آورده می‌شود و ما باید آن را بخوریم وگرنه با مزخرفات مرگ روبه‌رو می‌شویم.
قوش
«دانستن این‌که زندگی بی‌ارزش است، گل سر سبد تمام خرد بشری می‌باشد.»
قوش
شما دو انتخاب دارید: همانطور که خدا و جامعه شما می‌خواهند فکر کنید یا همه شما را ترک می‌کنند. تصمیم با شماست، زیرا شما یک مامور آزاد هستید که می‌توانید انتخاب کنید که دوباره به دنیای ساختگی ما بپیوندد یا سرسختانه روی ... پافشاری کنید.
pmpeep
وقتی کسی از شما می‌پرسد که حال شما چطور است، بهتر است به اندازه کافی عاقل باشید و پاسخ دهید: «من نمی‌توانم شکایت کنم.» اگر شکایت کنید، حتی به طور موجه، مردم از پرسیدن وضعیت شما دست می‌کشند زیرا شکایت به موفقیت شما و تأثیرگذاری بر افراد کمکی نمی‌کند. تنها می‌توانید در برابر پزشک یا روانپزشک خود شکایت کنید زیرا آن‌ها برای شنیدن شکایت شما پول می‌گیرند. اما شما نمی‌توانید به رئیس یا دوستان خود، در صورت داشتن شکایت، شکایت کنید زیرا به زودی از شغل خود اخراج خواهید شد و از حقوق اجتماعی منع. آن وقت شما با شکایات خود تنها خواهید ماند و کسی به آن‌ها گوش نخواهد داد.
pmpeep

حجم

۴۸۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۴۸۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۵۰۰
۲۷,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد