بریده‌های کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت
کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت اثر اریک یورگنسن

کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت

امتیاز:
۳.۵از ۴۳ رأی
۳٫۵
(۴۳)
دکترها شما را سالم نمی‌کنند. متخصصان تغذیه شما را لاغر نمی‌کنند. معلم‌ها شما را باهوش نمی‌کنند. گوروها شما را آرام نمی‌کنند. آموزگاران شما را ثروتمند نمی‌کنند. مربی‌های ورزشی اندام شما را متناسب نمی‌کنند. در نهایت، خودتان باید مسئولیت را بر عهده بگیرید. خودتان را نجات دهید.
کاربر ۶۴۵۵۱۵۰
خوشبختی برای من واقعاً با زجرنکشیدن، تمایل‌نداشتن، زیاد فکرنکردن به گذشته یا آینده، پذیرفتن واقعی زمان حال و واقعیت، به همان شکلی که هست، معنی می‌شود
sbabayan
«به‌واسطهٔ اصالت از رقابت خارج شوید.» اساساً دلیل اصلی رقابت‌کردن با دیگران این است که از آن‌ها کپی می‌کنید. تلاش می‌کنید دقیقاً همان کار را بکنید. اما هر انسانی با دیگری تفاوت دارد. از دیگران کپی نکنید.
izedmehr
وقتی کمبود را از زندگی خود حذف کنید، آنچه باقی می‌ماند، همان خوشبختی است.
Anahid
هر انسان منطقی می‌تواند با پرورش بی‌اعتنایی در مورد چیزهای خارج از کنترلش، به آرامش برسد. من به هویتی با سطح نازل‌تر از آنچه بودم رضایت داده‌ام. پچ پچ‌های ذهنی‌ام را کاهش داده‌ام. به چیزهایی که واقعاً مهم نیستند اهمیت نمی‌دهم. درگیر سیاست نمی‌شوم. با افراد ناراضی و ناراحت نمی‌چرخم. من واقعاً برای زمانم روی زمین ارزش قائلم. فلسفه می‌خوانم. مراقبه می‌کنم. با افراد خوشحال می‌چرخم. و همهٔ این‌ها مؤثرند.
Ashkanoo
شغل‌های خوب لزوماً دستوری یا با مدرک دانشگاهی ایجاد نمی‌شوند. کسانی که در بازار آزاد مدام در حال یادگیری‌اند با روش‌های خلاقانه آن‌ها را ایجاد می‌کنند.
izedmehr
خیلی خودتان را جدی نگیرید. شما فقط میمونی هستید که نقشه‌ای دارد.
Chandlerbing
خودت باش، با اشتیاق خیلی زیاد.
کاربر ۴۵۸۰۲۹۹
مسئولیت‌پذیریِ واضح مهم است. بدون مسئولیت‌پذیری هیچ انگیزه‌ای ندارید. بدون مسئولیت‌پذیری نمی‌توانید اعتبار بسازید. اما خطرها را بپذیرید. خطر شکست را به جان بخرید. انتظار تحقیر را داشته باشید. خطر شکست را با نام خودتان بپذیرید.
حسین یزدی
بنابراین تعریف من از ثروت بیشتر شامل همان مشاغل و دارایی‌هایی می‌شود که در خواب هم درآمد کسب می‌کنند. [۷۸
حسین یزدی

حجم

۲۵۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۵۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد