بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب) اثر کیم وو چونگ

بریده‌هایی از کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب)

۳٫۷
(۱۰)
یک انسان باید در زندگی خود مراقب چند چیز باشد که آن‌ها را از دست ندهد. مهم‌ترین آن‌ها اعتبار است. از دست دادن آبرو به معنی مرگ هویت فرد است. اگر انسان اموالش را از دست بدهد، می‌تواند با کار و تلاش دوباره آن‌ها را به دست بیاورد. اما اگر اعتبار خود را از دست بدهد، هرگز نمی‌تواند آن را بازگرداند. برای حفظ اعتبار و شهرت خود باید رفتار و کردارتان را با شغل‌تان هماهنگ کنید
hana
«همیشه از نقطه آغاز تا انتهای کار خود را با تلاشی یکسان به جلو ببرید، در غیر این صورت همه زحمات خود را به هدر خواهید داد.»
hana
جوانی همان زمانی است که شما باید درون خود را بسازید.
امیرحسین حلوانی
۱. توانایی‌های خود را دست کم نگیرید و به آن‌ها ایمان داشته باشید. ۲. رویاپردازی کنید. ۳. خلاقانه بیندیشید. ۴. مبارزه کنید و در هر شرایطی دست از تلاش برندارید. ۵. برای سربلندی خود و کشور فداکاری کنید. ۶. نوع‌دوستی را از یاد نبرید. ۷. با خودتان صداقت داشته باشید. ۸. فروتن باشید، مغرور نشوید و همیشه به دنبال یادگیری چیزهای جدید باشید.
hana
جوانی همان زمانی است که شما باید درون خود را بسازید
hana
باید همیشه در کاری که انجام می‌دهید سرسخت باشید. این را بدانید که هر کاری با دشواری‌های خاص خودش همراه است. سرسختی باعث می‌شود که انسان بتواند با مشکلات و سختی‌های مختلف مبارزه کند و متحمل شکست نشود.
hana
براساس تجربه‌هایی که کسب کردم نکاتی را به شما توصیه می‌کنم: ۱. تا جایی که می‌توانید زیاد به سفر بروید. ۲. تاکید می‌کنم که حتما دوستان تازه‌ای پیدا کنید. ۳. در انجام هر کاری استوار باشید. ۴. همیشه کتاب بخوانید.
hana

حجم

۷۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۷۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد