بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رهبری در موقعیت های دشوار | طاقچه
کتاب رهبری در موقعیت های دشوار اثر جان سی. مکسول

بریده‌هایی از کتاب رهبری در موقعیت های دشوار

امتیاز:
۴.۰از ۷ رأی
۴٫۰
(۷)
هیچ‌چیز باارزشی در زندگی بدون تلاش به دست نمی‌آید.
کاربر ۳۱۸۱۸۴۲
رهبران عالی به‌هیچ‌وجه دیگران را به دل موقعیت‌های دشوار نمی‌فرستند. بلکه خودشان کل مسئولیت را به عهده می‌گیرند.
11+69
الکس هیلی نویسندهٔ کتاب ریشه‌ها می‌گوید: «یا باید به واقعیت بپردازید یا واقعیت به شما خواهد پرداخت.»
محمدِ علی‌سینائی
روزگار سخت پایدار نیست ولی انسان‌های سرسخت پایدارند
کاربر ۳۱۸۱۸۴۲
همگی شما ارزش‌های ناب به من اضافه کردید، و همین امر باعث شد من نیز بتوانم به دیگران ارزش اضافه کنم.
کاربر ۳۱۸۱۸۴۲
مراقبت و مهربانی روابط را می‌سازد در حالی‌که صداقت روابط را گسترش می‌دهد
ShayanShady
وقتی این واقعیت را بپذیریم که زندگی ساده نیست، شروع به رشد می‌کنیم. کم‌کم درک می‌کنیم که در ورای هر مشکل یک فرصت نهفته است. آن زمان است که بیشتر کنکاش می‌کنیم تا بیابیم از چه ساخته شده‌ایم. شروع می‌کنیم به پذیرش چالش‌های زندگی. به‌جای اینکه اجازه دهیم سختی‌ها شکستمان دهند، از آنها استقبال می‌کنیم تا شخصیت خود را محک بزنیم. از سختی‌ها به‌عنوان عاملی برای رشد و بهره‌وری استفاده می‌کنیم.
کاربر ۳۱۸۱۸۴۲
کارهایی می‌توانید انجام دهید تا فاصلهٔ بین خودتان و دیگران را پر کنید: افراد احساس ناامنی می‌کنند؟ به آنها اعتمادبه‌نفس بدهید. می‌خواهند احساس خاص بودن کنند؟ صادقانه از آنها تعریف و تمجید کنید. خواستار فردایی بهتر هستند؟ امید را به آنها نشان دهید. می‌خواهند درک شوند؟ به حرفشان گوش دهید. خودخواه هستند؟ اولین نیازهای آنها را برآورده کنید. از نظر احساسی ضعیف هستند؟ آنها را تشویق کنید. می‌خواهند در موفقیت سهمی داشته باشند؟ به آنها کمک کنید تا برنده شوند.
ShayanShady
رهبران موفق روی خودآگاهی بسیار کار می‌کنند. آنها نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی می‌شناسند، روحیات خود را درک می‌کنند و آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند. رهبران موفق می‌دانند کدام تجربیات شخصی برای آنها کارآمد بوده است. آنها سطح انرژی خود و ریتم‌های روزانه، ماهانه و فصلی خود را به خوبی می‌شناسند. آنها می‌دانند چه افرادی با آنها به خوبی کار می‌کنند و باید روی چه افرادی بیشتر کار کنند. رهبران موفق حسی غریزی دارند که به آنها می‌گوید کجا قرار دارند و چگونه باید به جایی که می‌خواهند برسند. در نتیجه می‌دانند که قدرت توانایی چه کاری را دارند و سِمت رهبری آنها همیشه پابرجا می‌ماند.
کاربر ۴۲۶۴۱۹۹
وقتی انسان‌ها با مشکلی روبه‌رو می‌شوند اجازه می‌دهند مشکل آنها را ناامید کنند. به‌جای ناامیدی باید دنبال منافع یا فرصت بگردید.
کاربر ۳۱۸۱۸۴۲

حجم

۹۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۹۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد