بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بیست و هفت نفر | طاقچه
کتاب بیست و هفت نفر اثر محمدرضا  نجفی

بریده‌هایی از کتاب بیست و هفت نفر

انتشارات:انتشارات سدید
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأی
۳٫۷
(۶)
بسیاری از بچه‌ها فقط به فرصت شغلی و درآمد دقت می‌کردند و می‌گفتند رشته‌هایی را انتخاب می‌کنیم که بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی مشغول کار شویم. برخی هم ملاک‌شان این بود که بفهمند رتبه‌های برتر در سال‌های گذشته چه رشته‌هایی را بیشتر انتخاب کرده‌اند تا همان‌ها را انتخاب‌کنند؛ اما من از همان ابتدا علاقه‌ام و نیاز کشور را در اولویت قرار داده بودم.
shariaty
رقابتم با دیگران هم بر سر معدل بود هم کنکور. برخی از بچه‌ها کمتر به معدل توجه می‌کردند و تمام تمرکزشان افزایش مهارت‌های تست زنی بود. البته ایراد از نظام آموزشی ماست که مهارت تست زنی از فهمیدن خود درس برایش اهمیت بیشتری دارد.
shariaty
این کتاب تلفیقی از سبک زندگی اسلامی و نکات مشاوره‌ای در قالب داستان‌های جذاب و شنیدنی و سرشار از ضرب‌المثل‌ها و صنایع ادبی است.
shariaty
در جلسه یکی از بچه‌ها را دیدم که یک حبه قند همراه خود آورده و در شش طرف آن اعداد یک تا شش را نوشته بود. ظاهراً هرسؤالی را بلد نبود، تاس می‌انداخت تا یک گزینه را بزند.
shariaty
مخاطب اصلی این اثر دانشجویان جدیدالورود هستند. این قشر فرهیخته می‌تواند با مطالعهٔ این کتاب، نسبت به هویت دانشجویی بینش کلی پیدا کرده و برای نیل به اهداف اصیل خود، برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشد. البته علاوه بر دانشجویان، همهٔ کسانی که به شناخت ماهیتِ دانشگاه و دریافت انگارهٔ کلی از فعالیت‌های دانشجویی علاقه دارند، می‌توانند از این محتوا بهره‌مند شوند.
shariaty
آن‌کس که بداند و بداند که بداند اسب خرد از گنبد گردون بجهاند آن‌کس که بداند و نداند که بداند بیدارْش نمایید که بس خفته نماند آن‌کس که نداند و بداند که نداند لنگان‌خرک خویش به منزل برساند آن‌کس که نداند و نداند که نداند  در جهل مرکب ابدالدهر بماند
shariaty

حجم

۱۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۱۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد