بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید اثر رابرت کیوساکی

بریده‌هایی از کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳۲ رأی
۳٫۳
(۳۲)
یکی از شعارهای افرادی که با سرمایه‌داران کاری می‌کنند، این است که به آنها می‌گویند همه‌چیز را به ما بسپارید و به ما تکیه کنید. زیرا آنها می‌دانند که اگر چنین شود، راحت‌تر می‌توانند به جیب سرمایه‌داران نفوذ کنند. اتفاقاً یکی از دلایلی که بسیاری از افراد با مشکلات مالی روبرو می‌شوند این است که چندین دست در جیب آنها وجود دارد.
Dear Moon
برخلاف آنچه که اکثر مردم فکر می‌کنند، پول‌ها و سرمایه‌های کوچک بیشتر نظر غارتگران و سارقان را به خود جلب می‌کنند تا سرمایه‌های کلان.
Dear Moon
وارن بافِت یکی از بزرگترین سرمایه‌داران می‌گوید: «اگر نتوانید عواطف و احساسات خود را کنترل کنید، به طور قطع در کنترل و حفظ پول‌هایتان هم با مشکل روبرو می‌شوید.»
Dear Moon
برای شروع کار و فعالیت و کسب درآمد بیشتر ابتدا باید بدانیم که از چه راهی می‌خواهیم پول بیشتری بدست آوریم. به عبارت دیگر، ابتدا باید هدف خود را مشخص کنیم و خود را برای آنچه که می‌خواهیم، آماده کنیم. پس از آن باید بپذیریم که هر هدفی مراحل خود را دارد که باید یکی پس از دیگری سپری شود. همیشه به یاد داشته باشید که مراحل یک هدف مهم‌تر و با ارزش‌تر از خودِ هدف است.
Dear Moon
«پول مهم‌ترین چیز در زندگی نیست، اما مهمترین چیزها در زندگی به آن بستگی دارد.» وقتی دقیق‌تر به این موضوع نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که پول بر سطح زندگی، سلامتی، تحصیلات تأثیر زیادی می‌گذارد. همواره در طول تاریخ تحقیقات نشان داده‌اند که افراد فقیر، دارای سطح زندگی پائین‌تر، سلامتی کمتر و تحصیلات پایین‌تر بوده‌اند.
Dear Moon
حتماً می‌دانید که با توضیح دادن هرگز نمی‌توان به کسی آموخت که راه برود. باید دست او را گرفت و در کنار او راه رفت و او را از نزدیک با همه‌چیز آشنا کرد.
Mozhgan
یک مثل قدیمی می‌گوید: اگر نمی‌توانی کسی را شکست دهی، با او شریک شو. خستگی از حل مشکلات پی‌درپی باعث شد که ما توان و انرژی خود را در برابر رقیبان خود به کلّی از دست بدهیم. چاره‌ای جز همکاری با رقیبان خود نداشتم. در آشفتگی بازار قیمت محصولات ما به شدّت کاهش یافته بود و ادامۀ کار غیرممکن شد. در سال ۱۹۸۲ با همکاری با رقیبان دوباره محصولاتمان قفسه‌های فروشگاههای بزرگ را پُر کرد و قیمت محصولاتمان دوباره بالا رفت.
کاربر ۶۳۶۴۹۲۸
یک مثل قدیمی می‌گوید: اگر نمی‌توانی کسی را شکست دهی، با او شریک شو. خستگی از حل مشکلات پی‌درپی باعث شد که ما توان و انرژی خود را در برابر رقیبان خود به کلّی از دست بدهیم. چاره‌ای جز همکاری با رقیبان خود نداشتم.
کاربر ۶۳۶۴۹۲۸
از بزرگی شنیده‌ام که می‌گوید: پیروزی مقابل شکست نیست. درون آن است. اگر کسی شکست را ببیند، زودتر از کسی که از آن دوری می‌کند، موفق می‌شود. برای ثروتمند شدن باید جرأت و جسارت به خرج داد. جرأت و جسارت ما باید هوش مالی‌مان باشد.
محمدرضا
به عبارت دیگر او با کمک از دارایی‌هایش، برخی از چیزهایی مورد نیاز خود را خریداری می‌کرد. با چنین کاری او می‌توانست چیزهای با ارزشی را بخرد و مدت‌های طولانی‌تری از آنها استفاده کند. متأسفانه هنوز هم قشر بی‌شماری از مردم نمی‌دانند که خرید کالاهای گران برای قشر ضعیف جامعه بهتر و به صرفه‌تر است، چون آنها آنقدر سرمایه ندارند، تا بتوانند پس از مدتی دوباره آن جنس را خریداری کنند و در طول یک سال هزینه‌های گوناگونی را خرج یک چیز مشابه کنند.
Hassan Azizi

حجم

۷۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۷۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان