بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید اثر رابرت کیوساکی

بریده‌هایی از کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳۲ رأی
۳٫۳
(۳۲)
اگر می‌خواهید با حجم عظیمی از اطلاعات و روش‌های نوین سرمایه‌گذاری آشنا شوید به وب سایت ما Richdad. Com مراجعه نمایید.
" بامِ آسمون "
یکی از دوستانم، دونالد ترامپ، می‌گوید: قبل از اینکه ازدواج کنی باید در یک مسئله به توافق برسی، اینکه ازدواج رابطه‌ی شراکتی است بین دونفر در همه‌چیز جز پول. با این توافق زنان و مردان متوجه می‌شوند که پس از ازدواج هرگز نمی‌توانند در پول و سرمایه همسران‌شان شریک شوند
mehdiesmaeilinasab
من فکر می‌کنم دلیل موفقیت آنها این بود که خوب یاد گرفتند شکست را تحمل کنند
mehdiesmaeilinasab
مشکلات برای همه در هر شرایطی ظاهر می‌شوند و به معنای این هستند که شما باید قوای ذهنی خود را تجدید کنید و بر هرگونه مشکلی چیره شوید.
sajjadmahmoudi
یکی از نکات قابل توجه در افزایش هوش مالی این است که اگر شما بتوانید مشکلات مالی خودتان را حل کنید، پس از مدتی قوی‌تر از گذشته خواهید شد. به طوری که مغز شما به طور خودکار به هرنوع سؤالی پاسخ می‌دهد. آن‌گاه است که با معجزه هوش مالی روبرو می‌شوید.
Mozhgan
یکی از دلایلی که مردم از هر قشری را با مشکل مواجه می‌کند، این است که آنها می‌خواهند بدون گذراندن مراحل، به اهداف خود برسند. آنها نمی‌دانند که افراد با پشت سرگذاشتن مراحل هدفشان است که پولدار می‌شوند، نه با رسیدن به هدفشان. شاید دلیل اینکه افرادی که ثروت‌های بسیاری را از والدین خود به ارث می‌برند و درمدت زمان کوتاهی تمام آن را از دست می‌دهند، همین باشد که آنها هیچ تلاشی برای بدست آوردن پول خود نکرده و از آنچه بدست آورده‌اند، محافظت نکرده‌اند و قدر آنچه را که دارند، نمی‌دانند.
کاربر ۶۳۶۴۹۲۸
یک اصل مهم می‌گوید: «قبل از اینکه بخواهی دویدن را آغاز کنی، باید راه رفتن را یادبگیری.» این گفته در بالا بردن هوش مالی و موفقیت در تجارت نیز صدق می‌کند
Elle
گروه کارگران و مشاغل کوچک بر میزان درآمد خود توجه دارند، اما تاجران و سرمایه‌داران فقط بر بالا رفتن میزان دارایی‌های خود تمرکز دارند.
قاسم منصوریان
شاید نتوانیم مردم را از نظر فیزیکی تکان دهیم تا به خودشان بیایند. اما می‌توانیم افکار آنها را زنده کنیم.
sajjadmahmoudi
که اگر کسی بر روی موضوعی تمرکز کند، هرگز شکست نمی‌خورد و دیر یا زود موفق می‌شود.
Hafez Marzoughi
اگر می‌خواهید برنده باشید از تمام بخش‌های مغزتان استفاده کنید وارن بافت می‌گوید: برای موفقیت ابتدا به خودت فکر کن. منظور از خود، ذهن ماست. اگر کسی برای موفق شدن به ذهن و قوای درونی خود مراجعه کند، به راحتی به آنچه که شایسته اوست، دست می‌یابد
Hafez Marzoughi
تغییر دو قسمت دارد. یک قسمت برد و دیگری باخت است. نمی‌دانم که چرا فراموش کردم نیمه‌ی احتمالی بُردها به اندازه‌ی باخت‌مان بوده است.
Hafez Marzoughi
در دنیای اقتصاد دو نوع بودجه‌بندی وجود دارد. یکی از آنها بودجه‌بندی کمبودها و کسری‌ها و دیگری بودجه‌بندی اضافات و مازادهاست.
Hafez Marzoughi
پدر پولدار هم در این باره می‌گفت: دلال خوب دلالی است که برروی دو میز نان بگذارد. هم میز تو و هم میز خودش. اما دلال بد دلالی است که حاضر است وقتش را صرف کند امّا نانی را روی میز کسی نگذارد.
Hafez Marzoughi
«یک کشاورز نیاز دارد تا زمینش را در برابر خرگوش‌ها، پرندگان و حشرات محافظت کند. در حقیقت هریک از این حیوانات ضعیف می‌توانند زمین کشاورزی را نابود کنند.»
Hafez Marzoughi
یکی از دلایلی که مردم از هر قشری را با مشکل مواجه می‌کند، این است که آنها می‌خواهند بدون گذراندن مراحل، به اهداف خود برسند. آنها نمی‌دانند که افراد با پشت سرگذاشتن مراحل هدفشان است که پولدار می‌شوند، نه با رسیدن به
Hafez Marzoughi
در سال ۱۹۸۱ خرید نایلون برای تهیه‌ی کیف‌های پول با افت قیمت مواجه شد. درواقع چون من برای شروع این تجارت هیچ برنامه‌ای نداشتم و از هیچ راهکاری استفاده نکردم، در کمترین زمان با مشکل مواجه شدم. همین مسئله باعث شد که یاد بگیرم قبل از اینکه برای شروع یک تجارت جدید اقدام کنم، برای آن برنامه بریزم و تمامی جوانب را در آن بسنجم. برای تغییر دادن شرایطم تصمیم گرفتم که برای تهیه و تولید کیف‌های جدید از نام‌های تجاری معتبر استفاده کنم.
Hafez Marzoughi
«انسان چه فقیر و چه ثروتمند، چه باهوش و چه ضعیف به پول نیاز دارد.»
Hafez Marzoughi
جواب‌ها همیشه برای سؤالاتی هستند که در گذشته پرسیده شده‌اند، اما توانایی‌ها جواب‌های سؤالاتی هستند که در آینده پرسیده می‌شوند.
Hafez Marzoughi
حل مشکلات مالی شما را باهوش‌تر می‌کند
مرفق‌الثریا

حجم

۷۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۷۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان