بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فریب دادن شیطان (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب فریب دادن شیطان (خلاصه کتاب) اثر ناپلئون هیل

بریده‌هایی از کتاب فریب دادن شیطان (خلاصه کتاب)

۳٫۴
(۵)
قاطعانه عمل کردن را به کودکان خود آموزش دهید. ماهیت نیکی و بدی را به آن‌ها بیاموزید. به آن‌ها تفاوت بین شکست و ناکامی موقت را بیاموزید. به آن‌ها یاد دهید که افکار خود را بدون ترس بیان کنند. به آن‌ها یاد دهید که هیچ حقیقتی را نپذیرند مگر اینکه از باوری منطقی سرچشمه گرفته باشد. به کودکان یاد دهید که با حقایق روبه‌رو شوند. یاد دهید که همه مشکلات با راه‌حل‌های منطقی و حساب شده قابل حل هستند و نباید در مواجهه با مشکلات احساس درماندگی کنند.
Dexter
همه دعاها مستجاب می‌شوند. اما وقتی فرد در شرایط ناامیدی دعا کند، با ذهنی که سرشار از ترس است این کار را انجام می‌دهد. به همین خاطر دعاهای او مستجاب نمی‌شوند. فردی که با قطعیت هدف و داشتن ایمان دعا می‌کند، قوانین طبیعت را به جنبش در می‌آورد تا خواسته‌هایش را برآورده کنند.
Dexter
زمان، دشمن طرح‌های غیراخلاقی و دوست طرح‌های عادلانه و مبتنی‌بر اصول اخلاقی است. وقتی جوانان نتوانند این حقیقت را تشخیص دهند، جنایات زیادی بین آن‌ها شکل می‌گیرد. ذهن جوانان کم تجربه، موفقیت‌های دائمی و ماندگار را با موفقیت‌های موقت اشتباه می‌گیرد. بیشتر جوان‌ها اشتباه و طمع می‌کنند، از طرف دیگر از چشم‌انداز آینده و تاوان طرح‌های نادرست غافل هستند. بنابراین جوان‌ها باید احتیاط کنند.
Dexter

حجم

۵۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۵۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد