بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهنمای جامع زنان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب راهنمای جامع زنان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی اثر ساری گولدن

بریده‌هایی از کتاب راهنمای جامع زنان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی

امتیاز:
۲.۳از ۹ رأی
۲٫۳
(۹)
موقعی که شما خطر فاش کردن تلاش‌هایتان در جهت تلاش برای ارتباط برقرار کردن، رسیدن به تفاهم و کمک گرفتن را به جان می‌خرید، ممکن است با پیام‌های ساده شده و منزوی کنندهای که نیاز به اصلاح یا یافتن راه‌حل برای چالش‌هایتان را می‌طلبد، مواجه شوید. این روند می‌تواند منجر به پنهان سازی و تضعیف روحیه شما شود که آشکار کردن و جلوه پیدا کردن شما را به‌مراتب سخت و سخت‌تر می‌کند. دلیل این امر این است که پیشنهاداتی که دریافت می‌کنید، اغلب به‌طور غیرعمدی باعث عدم پذیرش اختلافات در شما می‌شود و ممکن است به این باور برسید که هیچ‌کس درکتان نمیکند. ممکن است احساس کنید با چالش‌هایی که در دنیای اطرافتان غیرقابل‌قبول است، تنها ماندهاید و بنابراین به این نتیجه می‌رسید که در جهت شرح دشواریهای دنیای درونتان برای مردم دیگر، خودتان را اذیت نکنید.
سمانه
«اینکه خودم را آن‌گونه که هستم بپذیرم و به‌دنبال آن خودم را تغییر دهم، به‌طور عجیبی ضدونقیض است» (راجرز ۱۹۶۱،۱۷)
گگاب
به‌عنوان یک قاعده، همۀ انواع سیستم‌ها در مقابل تغییر مقاوم هستند چراکه اعضای گروه با شیوهای که همیشه وجود داشته است، آشنا و راحت هستند، حتی اگر این شیوه همیشه ناسالم بوده باشد.
Elentari
استفاده از صدایتان راهکاری قوی است! صدایتان می‌تواند دیگران را تحت تأثیر قرار دهد، شما را قوی کند و اعمال تغییر را آسان کند. صدایتان می‌تواند اوج بگیرد، می‌تواند درونتان را تخلیه کند، می‌تواند مدعی چیزی شود، می‌تواند زخم بزند و می‌تواند زخم زده را التیام ببخشد. هر چه بیشتر صدایتان را از آن خودتان بدانید و صدایتان را ابراز کنید با نیت، اعتمادبه‌نفس و مراقبت از آن استفاده کنید قدرت بیشتری را تجربه می‌کنید. منظور ما این نیست که بر دیگران قدرت داشته باشید بلکه منظور قدرتی است که از درون برمیخیزد و نوعی امنیت آرام و مطمئن را منتقل می‌کند که موجب می‌شود بدون اینکه عذرخواهی کنید با خودتان صلح و آشتی برقرار سازید.
سمانه

حجم

۳۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۳۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد