بریده‌های کتاب کتابخانه نیمه شب
کتاب کتابخانه نیمه شب اثر مت هیگ

کتاب کتابخانه نیمه شب

نویسنده:مت هیگ
انتشارات:نشر ترنگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۳ رأی
۳٫۷
(۲۳)
این کاملاً یک مکاشفه است، که بفهمید جایی که می‌خواستید به آنجا فرار کنید دقیقاً همان مکانی است که از آن فرار کردید. این‌که زندان یک مکان نبود، یک نگرش بود.
dropintheocean
«تو به سمت مرگ نمی‌روی. مرگ به سوی تو می‌آید.»
dropintheocean
«مهم این نیست که به چه چیز نگاه می‌کنی، مهم این است که چه چیزی می‌بینی.»
dropintheocean
فهمید که تبدیل به چه چیزی شده بود. یک سیاهچاله. یک ستارهٔ در حال مرگ، که در خودش فرو می‌ریزد.
dropintheocean
ما مجبور نیستیم هر کاری را انجام دهیم تا هر چیزی باشیم، زیرا ما باز هم بی‌کران هستیم. مادامی‌که زنده هستیم، همیشه آینده‌ای با احتمالات چندگانه پیش روی ماست.
dropintheocean
زندگی ترسناک است و زندگی به یک دلیل وحشت‌آور است، و آن دلیل این است که اهمیتی ندارد که کدام شاخهٔ یک زندگی را می‌خواهید تجربه کنید، ما همیشه همان درخت پوسیده هستیم
dropintheocean
چیزی که او از شنا کردن دوست داشت، ناپدید شدن بود. در آب، تمرکز او چنان خالص بود که او به چیز دیگری فکر نمی‌کرد. نگرانی‌های مدرسه و خانه از بین می‌رفت. هنر شنا – او تصور می‌کرد مثل هر هنری - در مورد خلوص بود. هرچه بیشتر بر فعالیت خود تمرکز کنید، کمتر به چیز دیگری فکر می‌کنید. به نوعی، از خویشتن دست می‌کشید و به چیزی تبدیل می‌شوید که داشتید انجام می‌دادید.
dropintheocean
استقامت، برای متمرکز ماندن در یک زندگی که پر از حواس‌پرتی است ضروری است.
dropintheocean
می‌خواستم جایی باشم که او هرگز نبود. جایی که این روح را احساس نکنم. اما حقیقت این است که این تنها کمی اثر دارد، می‌دانی؟ مکان‌ها، مکان‌ها هستند. خاطرات، خاطرات هستند. و زندگی... زندگی لعنتی است.
dropintheocean
«اگر کسی با اطمینان در مسیر رؤیاهای خود پیشرفت و تلاش کند، زندگی‌ای که تصور می‌کند به واقعیت تبدیل می‌شود و در روزهای عادی او با یک موفقیت غیرمنتظره روبرو خواهد شد.»
dropintheocean

حجم

۲۸۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۲۸۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد