بریده‌های کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل های مردم
کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل های مردم اثر جان سی.مکسول

کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل های مردم

انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات
« آدم خاله‌زنک کسی است که با شما دربارهٔ دیگران حرف می‌زند. آدم کسل‌کننده کسی است که از خودش با شما صحبت می‌کند. و خوش‌صحبت کسی است که با شما دربارهٔ شما صحبت می‌کند ».
بهار
مهربان باش ... هر کسی را که می‌بینی، درگیر نبرد سختی است
maryam_ghanbari💎
می‌توانی افراد دیگر را تنها تا جایی ببری که خودت رفته‌ای ». چرا؟ چون نمی‌توانی چیزی را به آن‌ها ببخشی که خودت نداری. نمی‌توانی تا زمانی که از خودت لذت نبری، از دیگران لذت ببری.
|هیـچِ‌مطلقـ|
ضرب‌المثل چینی توجه کنید: - اگر یک ساعت خوشحالی می‌خواهید، یک چرت بزنید. - اگر می‌خواهید یک روز خوشحال باشید، به ماهیگیری بروید. - اگر می‌خواهید یک ماه خوشحال باشید، ازدواج کنید. - اگر می‌خواهید یک سال خوشحال باشید، ثروتی را ارث ببرید. - اگر می‌خواهید همهٔ عمر خوشحال باشید، به دیگران کمک کنید. - در واقع با کمک به دیگران به خودتان کمک می‌کنید. این را به یاد داشته باشید تا بتوانید فقط خودتان را نبینید و همیشه این طرز فکر را حفظ کنید.
maryam_ghanbari💎
روابط شما به همان اندازه سالم هستند، که خودتان سالم هستید. نیل کلارک وارن
کاربر ۱۱۸۳۲۳۶
کاری را که دیگران نمی‌توانند برای خودشان انجام دهند، برای‌شان انجام دهید امروز را زندگی نکرده‌اید، مگر این که کاری برای کسی انجام دهید که هرگز نمی‌تواند آن را برای‌تان جبران کند.
maryam_ghanbari💎
اگر با انسانی مطابق آنچه که به نظر می‌رسد رفتار کنید، او را بدتر می‌کنید. ولی اگر با او مطابق آنچه که باید باشد رفتار کنید، او را به همان کسی تبدیل می‌کنید که باید باشد.
بهار
طبیعتاً ما برای افرادی ارزش قائلیم که برای ما ارزش قائلند. بنابراین اگر می‌خواهید در نظر دیگران مهم باشید، نشان بدهید آن‌ها هم برای شما اهمیت دارند. مؤثرترین راه برای این کار این است که بیشترین تلاش‌تان را برای‌شان به کار بگیرید.
معین کرمانی
برای این که به دیگران کمک کنید موفق شوند، حتماًَ نباید مشهور یا پولدار باشید. فقط باید به آن‌ها اهمیت بدهید و بیشترین تلاش‌تان را برای کمک به آن‌ها انجام دهید. و این را بدانید که: وقتی این توانایی را داشته باشید که به دیگران کمک کنید برنده شوند، تمام عمر دوست آن‌ها خواهید بود.
maryam_ghanbari💎
مردم اغلب از من دربارهٔ راز موفقیتم می‌پرسند و من به آن‌ها می‌گویم که فکر می‌کنم این موفقیت را به سه چیز می‌توان نسبت داد: ۱. لطف خداوند ۲. افراد بی‌نظیر اطرافم ۳. توانایی‌ام در باقی ماندن در حوزهٔ نقاط قوتم.
maryam_ghanbari💎

حجم

۱۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد