بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ﻣﻮﺭﻳﺎﻧﻪ ﻫﺎﻯ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﻣﺸﺘﺮک ﻭ ﺭﺍﻩ ﻫﺎﻯ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﺁن | طاقچه
کتاب ﻣﻮﺭﻳﺎﻧﻪ ﻫﺎﻯ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﻣﺸﺘﺮک ﻭ ﺭﺍﻩ ﻫﺎﻯ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﺁن اثر مهدیه کمشکی

بریده‌هایی از کتاب ﻣﻮﺭﻳﺎﻧﻪ ﻫﺎﻯ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﻣﺸﺘﺮک ﻭ ﺭﺍﻩ ﻫﺎﻯ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﺁن

نویسنده:مهدیه کمشکی
امتیاز:
۱.۵از ۲ رأی
۱٫۵
(۲)
شما نمی توانید با طوفان مقابله بکنید ولی می توانید خانه ای محکم برای خود بسازید.
shahiieed
هر چقدر بیشتر خودم را دوست داشته باشم، کمتر نیازمندم به تو فشار آوروم یا تورا متقاعد کنم که چقدر بزرگم. هر چه کمتر خودم را دوست داشته باشم، بیشتر ناگزیرم دیگران را متقاعد سازم که چقدر عالی هستم.
احسان رضاپور
باید بپذیریم اگر همیشه منتظر این هستیم که شرایط خوب باشد هیچ اتفاقی نیفتد ویا اینکه منتظر باشیم که تاکسی بیاید و ما را خوشبخت کنه و به خواسته هامون برساند هیچ وقت؛ این اتفاق نمی افتد و چون ما خوشبختی را منوط به شرایط و یا کس دیگری کردیم پس هیچ وقت حس خوشبختی را لمس نمی کنیم.
احسان رضاپور
و یک اشتباه رایج که همه ما داریم این است؛ برای بهبود مسائل حرف و مسائل خانوادگی را با غریبه و حتی آشناها نباید مطرح کرد. اطرافیان ما همیشه طرف ما را می گیرند وهیزم به آتش می ریزند و ما را عصبی تر می کنند. و اگر با آشناهای طرف مقابل صحبت کنیم باعث می شود وجه طرف مقابل را خراب کنیم و یا حتی شخصیت خودمان را هم خدشه دار می کنیم. طرف مشورت ما باید کسی باشد که تجربه داشته باشد و یک مشاور آگاه به مسائل خانواده باشد.
احسان رضاپور
شما نمی توانید باعث شوید تا کسی احساس کند دوستش دارند. اگر او قادر نباشد خودش را دوست داشته باشد، ممکن نیست احساس کند شما اورا دوست دارید.
احسان رضاپور

حجم

۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
۸,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد