دانلود کتاب صوتی اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی موفقیت و درآمد شما + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی موفقیت و درآمد شما اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی موفقیت و درآمد شما

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی موفقیت و درآمد شما

دارن هاردی یکی از سخنرانان انگیزشی بسیار معروف و محبوب در آمریکا و ناشر مجله موفقیت (success) است. او یکی از کارآفرینان بزرگ محسوب می‌شود که که با صدها نفر از افراد مشهور و موفق مصاحبه کرده است. به علاوه با راه‌اندازی برنامه‌های تلویزیونی، سعی کرده اصول موفقیت را به گوش افراد بسیاری برساند. کتاب گویای «اثر مرکب» مانند همه کتاب‌های موفقیت بر رشد و تحول درونی افراد تاکید می کند؛ اما تاثیر مطالب این کتاب قطعا با هر کتابی که تاکنون خوانده‌اید، تفاوت دارد. در این کتاب شما رازهای عجیب و غریبی را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل می‌کنید و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ را برای خود به وجود می‌آورید. «اثر مرکب» قانون به دست آوردن نتایج بزرگ از راه تمرکز بر مجموعه‌ای از کارهای کوچک است. با توجه به این قانون، شما با تمرکز بر مجموعه‌ای از رفتارهای به ظاهر کوچک اما مثبت و موثر می‌توانید به موفقیت‌های بزرگ برسید. هاردی در این کتاب با تمرینات ساده اما قوی به شما کمک می‌کند از اصول این قانون به نحو شایسته‌ای در زندگی خود بهره ببرید. این کتاب برای همه زنان و مردان در هر شغلی که هستند مفید است و می‌توانند از مطالب آن برای پیشرفت و موفقیت خود استفاده کنند.
معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

Reza Seyfiye
۱۳۹۸/۰۹/۰۶

عالیییییییییی

mohammad
۱۳۹۷/۰۹/۳۰

کتاب فوق العاده ایست که باید با آن زندگی کرد .

Morteza
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

گوینده ی این کتاب کیه؟🤔

کاربر ۲۱۷۸۳۳۰
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

من نسخه چاپی این کتاب و خوندم ، واقعا فوق العاده همه چیز رو با هم میگه و چیزی جا نگذاشته . خوبی این کتاب اینکه هر موضوعی رو که شروع می‌کنه همراهش مثال هم میگه. در آخر هر موضوعی که تموم

- بیشتر
venus
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

گوینده ش فوق العاده ست به نسبت ارزشمندی کتاب، ترجمه روان و گویندگی فوق حرفه ای قیمت کتاب عالیه، اصلا باور نکردنیه.. اگر هنوز این کتاب رو نخوندید توصیه میکنم فورا همینو تهیه کنید و زندگیتونو خیلی بهتر کنید :)

زمان

۵ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۷۵۰
تومان