نظرات کتاب بازگشت شازده کوچولو
کتاب صوتی بازگشت شازده کوچولو اثر ژان پیر دیوید

دانلود و خرید کتاب صوتی بازگشت شازده کوچولو

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۰ رأی
۳٫۹
(۲۰)

نظرات کاربران

یارا اقبال
من دلتنگ داستان شازده کوچولو شده بودم و این کتاب دلتنگی‌ام را نسبت به این کتاب کم کرد اما نمی‌توانم آن را جلد دوم شازده کوچولو بنامم. در کل این کتاب را دوست داشتم به خاطر ماجرای جدید و تعلیق جدیدی که برای شازده‌کوچولو افتاد و همچنین بعضی از جمله‌های خیلی زیبا و قابل تاملی که داشت مثل: "قفس هر چقدر بزرگ باشد بازهم قفس است!" قسمت جدیدی از داستان شازده‌کوچولو آقای اگزوپری را در دو جا دیدم: انیمیشن شازده کوچولو(درباره‌ی بزرگ شدن شخصیت اصلی داستان) و همین کتاب. فکر می‌کنم انیمیشن برای قسمت دوم جذاب‌تر بود تا این کتاب چون که روند ثابت و تکراری این داستان را نسبت به داستان آقای اگزوپری دیدم.
یارا اقبال
دقیقا همینطوره، این نشون میده که چقدر این نویسنده توانا بوده در شخصیت پردازی.
کاربر ۱۵۷۷۴۰۶
سلام واقعا واسم جالبه فکر میکردم فقط من دلم برای شازده کوچولو تنگ میشه چه باید کرد برای این دلتنگی؟ عجیب نیست؟ هرکدوم از ما شاید هزار جلد کتار خونده باشیم و با هزاران شخصیت آشنا شده باشیم چرا دلتنگ نشدیم؟ چرا شازده کوچولو؟
ahmad
می تونه آدم رو به فکر فرو ببره
Roshanak Azari
تقلید ضعیفی از محتوای کتاب اگزوپری است.
کتاب باز
واقعا زیبا بود. درک خیلی عمیقی از دنیا رو نشون میداد. تم دارکی که داشت رو دوست داشتم. از اینکه لحن گوینده جوری بود که انگار نامه می نوشت ( که واقعا نامه می نوشت ) رو دوست داشتم. حتما گوش بدید. کتاب بادام هم تقریبا همچین حس دارکی رو داشت و اون رو هم بهتون پیشنهاد میکنم.
کاربر ۱۵۷۷۴۰۶
به نظرم این کتاب فقط واسه کسایبه که دلتنگ شازده کوچولو شدن و دوست دارن هرطور شده دوباره با شازده کوچولو ملاقات کنن یا حداقل یه خبری ازش بگیرن تا دلتنگیشون یه مقدار کم بشه.
کاربر 2863640
قبل از این کتاب میخواستم بازگشت شازده پسر را گوش کنم اما منو زیاد به پیش نبرد. اما این کتاب فضای تقریبا شبیه شازده کوچولو را تداعی کرد. خوب بود. اما همیشه تحربه اول با شازده کوچولو تو ذهن پررنگ تر میمونه
luna
من فکر میکردم این کتاب رو خود انتوان دوسنت اگزوپری نوشته اما خب یکی از طرفداران این کتاب که از پایان شازده کوچولو خوشش نیومده بود نوشته. من عین جلد اول انتظار ماجراجویی و سفر داشتم اما این طور نبود کل داستان حرف زدن های شازده کوچولو با اقای راننده بود(اسمش رو یادم رفت😁) چنگی به دل نمیزنه. موقع خوندنشم حس خاصی نداشتم فقط یه ذره راجب پانش کجکاو شدم
M.L
یه ببر از سیرک توی سیاره شازده کوچولو جا می‌مونه. و شازده کوچولو میخواد که از دستش خلاص بشه. برای همین به سیاره های دیگه سفر می‌کنه و با آدم های عجیبی که با شغل و مشکلاتشون درگیرن مواجه میشه... اینجاست که با حرفای قشنگ و سوالای شازده رو میشنویم... گویندگی کتاب فوق العاده بود. و خوشحالم که نسخه ی صوتی رو انتخاب کردم.
حلما محمدی
من عاشق شازده کوچولو هستم و داستان های آن مرا به فکر فرو می برد. داستان های زندگی در سیاره ی کوچکش و ماجرا جویی های آن. من دختری 10ساله و آشق ماجراجویی هستم. اگر شما هم مثل من هستید، این کتاب و کتاب اول(سازده کوچولو) را پیشنهاد. میکنم. ولی سوال من این است که او موفق می‌شود شکارچی ببر را پیدا کند با نه
📚💞😍parniya😍💞📚
کتابهای شازده کوچولو خیلی جالب و جذابه.ممنون از طاقچه ی نازنین🥰🪴

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد