نظرات درباره کتاب صوتی درباره پدر مینو: زندگی علی خسروشاهی و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب صوتی درباره پدر مینو: زندگی علی خسروشاهی اثر فریده عنایتی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی درباره پدر مینو: زندگی علی خسروشاهی

۴٫۷
(۱۴۴)
Nasrin Alamchi
عالی بود ،اگر وقت مطالعه ندارین گوش بدین
کتاب خون
یکی از بهترین تراژدی هایی بود که شنیدم واقعا جذاب بود و آدم ازش می‌تونه درس های زیادی بگیره. من شخصا در خرمدره زندگی می کنم و از کارخانه مینو بازدید کرده ام .
کاربر ۴۴۷۲۲۵۷
ب نظر من قبذل شروع داستان هدف معلوم باشد که کدوم بخش از زندگی یک نفر قرار بیان شود. این مورد دوم هم نظر خودم است که تحقیق جامع روی یک داستان انجام نمیشه و خیلی مبتدیانه تراژدی ایجاد میشه که نیاز است خیلی بیشتر وقت گذاشته باشد.باید در هر تراژدی ها آخرش، شنونده به یک دستاوردی برسد که من ب نوعی نرسیدم.
کاربر ۳۴۴۷۶۳۶
داستان جذابی بود .چطوری مرجع تقلید تو ملک غصبی عبادت میکنه.اسلام دروغین!!!!!
Arefeh arefi
عالی بود سرگرم کننده و جذاب
تاجیک
بسیار عالی بود ، اما جوری روی کلمه پیرمرد تاکید میشه که آدم یاد پدر بزرگ بی آزار و که کار به کسی ندارند می افته، علی خسرو شاهی یک مدیر قوی و یکی از تجار بسیار ثروت بود و همین طور هم که اشاره کردید کارگران برای اینکه حقوق دوسال خود را بگیرند مدیران شرکت رو گروگان گرفتند . اما خسرو شاهی بعد از انقلاب واقعا بدشانسی آورد اما به هرحال اینقدر ثروت داشت که در خارج از کشور هم بهتر خانه و حتی شغل خودشون رو مجدد توسعه دادند و از تجار و یکی از ثروتمند زمان خودش در کانادا و آمریکا و سوئس باشند . واقعا راست میگن که در همیشه رو یه پاشنه نمی چرخه . حالا هم که اموال خسرو شاهی رو یه عده دیگه دارند چپاول می‌کنند.
ابوالفضل
گویندگی خیلی ضعیف بود مرسی

زمان

۱ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد