نظرات کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های اساسی
کتاب صوتی پاسخ های کوتاه به پرسش های اساسی اثر استیون هاوکینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی پاسخ های کوتاه به پرسش های اساسی

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۹ رأی
۴٫۲
(۳۹)

نظرات کاربران

رادمهر باوندپور ۲
این کتاب برای کسانی توصیه میکنم که کتاب های فیزیک های ابتدایی رو تموم کرده باشند و گرنه در گوش دادن این کتاب دچاردمشکل میشوند.
yosof
کتاب های فیزیک اولیه چی هست
an7913
میتونید کتابی رو برای آشنایی با فیزیک ابتدایی معرفی کنید؟ 🙏
ali karimi
خوندن این کتاب رو توصیه میکنم. اول کتاب با پاسخ به پرسش های نجومی و کیهانی شروع میشه و اینکه هستی در ابتدا چطور شکل گرفته و به پرسش هایی که آیا خدا آفریننده آن است یا طبیعت خود خود را به وجود آورده و تکامل یافته پاسخ میدهد. درباره پاسخ هایی که انیشتین و دانشمندان هم عصر او به چگونه کار کردن جهان هستی دادن صحبت میکند و اکتشافات خود را به آن اضافه میکند. درباره پرسش هایی که درباره سیاه چاله ها و سفر در زمان و آینده هوش مصنوعی و سفر به ستاره های دیگر که ممکن است هرکسی در ذهن خود داشته باشد پاسخ هایی با توجه به پیشرفت و دست آوردهای علم روز تا سال ۲۰۱۸ میدهد.
hosseintpp
بسیار زیبا و عالی . اولش یه کم سنگینه ولی بعد روان تر میشه . چقدر ذهن های بزرگ و زیبا در دنیا هست. از ایران هم یه کم گفته .
tesla
چرا واقعا متن کتابو نمیذارین و فقط صوت هستش
کاربر ۲۳۱۸۲۳۴
زیبا و قابل درک بود،بسیار لذت بردم،فقط خواهشا بقیه ی کتابهاشون رو هم بذارید تو برنامه،من خیلی جستجو زدم و نبود
hanami
زیبایی و جذابیت این کتاب اینجاست که حتما نباید فیزیک بدونیم که بفهمیمش. مفاهیم با ساده ترین زبان ممکن بیان شدن .
جواد امیری
بی نظیر
Hrezapour.ir
خوانش بسیار عالی کتاب بسیار خوب و مشغول کننده، به نظرم سمت و سوی کتاب موضوعات زیر را نیز پوشش می دهد: -آیا از نظر علم فیزیک خالقی برای هستی وجود دارد. -چطور می توان به منظومه ای دیگر که در حال حاضر سفر به آن غیر ممکن است سفر کرد و نسل بشر را از نابودی در این منظومه نجات داد _نظریات هایزنبرگ، انیشتین، شرودینگر و در تقابل آن کوانتوم مطرح و راه حلی منطقی در پیش بینی مکان و سرعت ذرات و در نتیجه امکان سفر به منظومه ای دیگر مطرح می شود. کتابی با مطالب فیزیک که به شکلی ساده و مثال هایی ملموس مطرح شده است. عالی.سپاس
Elle
کتابی پر از نکات علمی و یافته ها و خواسته ها و پیش بینی های علمی که به واقع میدانیم رخ خواهند داد ، هرچند باعث تاسف است که با وجود این همه علم و دانایی به وجود خدا باور نداشت . استیون هاکینگ نمونه بارز تلاش و مبارزه است ، آشنایی با او و عمل به نصایح مفیدش را به همه پیشنهاد میکنم .
0
کاربر ۲۵۰۷۳۶۴
شاید بعضی‌ها نظراتش رو قبول نکنن، ولی جواب خیلی از سوالاتم رو یافتم

زمان

۶ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۶۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۶۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
۵۸,۸۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد